וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד ניסיון חיסול ברמלה: ירי מטווח אפס בחנות נרגילות בעיר

7.6.2018 / 12:49

בסרטון ממצלמות האבטחה נראה מתנקש כשהוא מחנה את רכבו, צועד לתוך בית העסק ויורה במוכר. זהו רק אחד מבין חמישה אירועי ירי שאירעו לאחרונה בעיר עקב סכסוך משפחות מג'ואריש. המשטרה כבר עצרה חשוד ראשון - אך מתקשה להתמודד עם התופעה

עריכה: יאיר דניאל

על רקע אירועי הירי הרבים שפקדו לאחרונה את רמלה, תיעוד של אחת מהתקריות פורסם היום (חמישי) ממצלמות האבטחה של חנות נרגילות העיר. בסרטון נראה מתנקש כשהוא מגיע לחנות לממכר נרגילות בעיר עם מכונית "מאזדה", צועד פנימה ויורה כמה קליעים במוכר מטווח אפס. המוכר נפצע באורח בינוני. אירוע זה מצטרף אל ארבעה ניסיונות חיסול נוספים שאירעו בעיר לאחרונה.

רמלה לא שקטה בימים האחרונים בעקבות סכסוך בין שתי משפחות בג'ואריש, שבמסגרתו נפגעו חמישה בני אדם בשבועות האחרונים. חלק גדול מאירועי הירי בוצעו במרכז העיר, בשעת צהריים ולעיני עוברי אורח. אתמול עצרו שוטרי משטרת ישראל את חשוד ראשון ובמשטרה אומרים כי הם נחושים לאתר את החשודים הנוספים המעורבים בתקריות האחרונות.

נסיון חיסול בצוהרי היום ברמלה, 7 ביוני 2018. צילום מסך
ירי מטווח אפס. חנות הנרגילות ברמלה/צילום מסך

החשוד שנעצר, צעיר בן 24, פצע באורח קל את אחד העובדים בגלידריית "אנדריי", הנחשבת למוכרת מאוד בעיר. הפצוע פונה עצמאית לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב. בתיעוד האירוע שפורסם אמש נראים רעולי פנים יורים מעבר לדלפק, פוגעים בעובד ונמלטים במהירות מהמקום. בשעת המעשה נראה בית העסק כשהוא הומה אדם כבכל ערב. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

עוד באותו נושא

תיעוד: רעולי פנים יורים מטווח אפס במוכר בגלידריה ברמלה - ונמלטים

לכתבה המלאה

הירי בגלידרייה שפורסם אתמול:

עריכה: שניר דבוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully