וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמיים נצבעו שחור: שריפת ענק פרצה במלון פאר בלב לונדון

עשן רב וסמיך עלה ממלון "מנדרין אוריינטל" שבבירת בריטניה ויותר ממאה כבאים השתתפו במאמצי הכיבוי. לא ידוע על נפגעים ולא על הסיבות שהובילו לפרוץ השריפה. "היה ריח נוראי"

עריכה: שניר דבוש

שריפה גדולה פרצה היום (רביעי) במלון פאר בלונדון ויותר מ-120 כבאים השתתפו בפעולות הכיבוי - כך מסרה רשות הכבאות בבירת בריטניה. לפי הרשויות, לא ידוע בשלב זה על נפגעים או על הסיבה שהובילה לשריפה במלון "מנדרין אוריינטל".

בתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות נראה עשן סמיך ורב עולה ממלון החמישה כוכבים, השוכן באזור נייטסברידג'.
המשטרה מסרה כי אורחי המלון, שרק לפני כשבוע הכריז כי השלים את עבודות השיפוץ הנרחבות ביותר ב-115 שנות קיומו, פונו מהמקום. כוחות משטרה והצלה הגיעו לזירה, וכמה רחובות סמוכים נסגרו בזמן השריפה.

שריפה בבית מלון בשכונת נייטסברידג' בלונדון 6 ביוני 2018. CNN, מערכת וואלה! NEWS
האורחים פונו מהמבנה. העשן מיתמר מהמלון/מערכת וואלה! NEWS, CNN

עם תחילת הדליקה, שפרצה בגג, פונו העובדים מהמבנה בן 12 הקומות להייד פארק הסמוך, שם הם קיבלו בקבוקי מים. "אזעקת האש החלה ולכולם נאמר לצאת. הכול בסדר, אבל אנחנו לא יודעים איך זה התחיל", סיפר אחד העובדים, ששמר על עילום שם.

"ראיתי עשן שחור מהשמיים שכיסה את הכול, והריח היה מחריד", סיפרה פנלופה אוונס, בת 50, לרשת BBC. "כולם היו בשוק והתחילו מיד לעזוב את הרחוב ואת האזור". לדבריה, בשל השריפה הקטלנית במגדל בעיר בשנה שעברה, "כולם דרוכים יותר לגבי הדברים האלו ורק רצו להתרחק".

(עדכון ראשון: 18:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully