וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המסרונים: החוקר שנחשד בתיאום עם השופטת - ישוב לעבודתו

5.6.2018 / 12:15

עו"ד ערן שחם שביט ישוב לעבודה ברשות לניירות ערך, במסגרת הסדר טיעון שנחתם עמו. הוא ישמש כעורך דין במחלקת החקירות של הרשות במשך תשעה חודשים ובתום התקופה יוכל לשוב לתפקידו כיועמ"ש הרשות. שחם שביט נחשד בתיאום מסרונים עם השופטת רונית פוזננסקי-כץ בתיק בזק

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: ניב מעוז

היועץ המשפטי לשעבר של רשות ניירות ערך עו"ד ערן שחם שביט ישוב מחר לעבודתו בארגון לאחר שהושעה בעקבות חשד לתיאום אסור עם שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי-כץ בתיק בזק - כך הוחלט במסגרת הסדר טיעון שעליו חתמו היום (שלישי) באי כוחו עם פרקליטות המדינה.

במסגרת ההסדר נקבע כי עו"ד שחם שביט ישוב לעבודה במחלקת החקירות ברשות ורק לאחר תשעה חודשים יוכל לשוב לתפקידו הקודם כיועמ"ש הרשות. בנוסף לכך, הוא יקבל נזיפה חמורה ויורד בדרגה למשך שנה אחת.

עוד סוכם בין הצדדים, כי ניתן יהיה לשקול הקלה נוספת בעניינו של עו"ד שחם שביט, במקרה שיבקש זאת לאחר מתן גזר דינה המשמעתי של השופטת פוזננסקי-כץ. בנוסף לכך ניסחו הצדדים תובענה משמעתית מוסכמת, שבה יודה יועמ"ש הרשות לשעבר בפני בית הדין למשמעת של נציבות שירות המדינה.

עו"ד ערן שחם-שביט בבית משפט השלום תל אביב ב-25 בפברואר 2018. ניב אהרונסון
שחם שביט/ניב אהרונסון

עו"ד עודד סבוראי שייצג את שחם שביט במגעים להסדר מסר כי "חומרי החקירה, לרבות תכתובות הווטסאפ המלאות, שכנעו את הנציבות ואת פרקליטות המדינה, כי קיים פער משמעותי בין האופן שבו הצטיירו הדברים בתקשורת לבין מה שקרה במציאות. להשקפתנו, בבסיס ההסדר עומדת ההבנה, כי עו"ד שחם שביט הינו עובד מדינה מסור וערכי, שלצד חתירתו לקיים חקירות ביעילות, העניק תשומת לב מיוחדת לזכויות הנחקרים. אני משוכנע שעם חזרתו לעבודה, ישוב עו"ד שחם שביט לממש את שליחותו החשובה והרגישה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
השופטת רונית פוזננסקי כץ. אתר בתי המשפט, מערכת וואלה! NEWS
השופטת פוזננסקי-כץ/מערכת וואלה! NEWS, אתר בתי המשפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully