וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מנדטים וחופשות קיץ: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

3.6.2018 / 14:00

שוב ירי לעבר הדרום בלילה, צה"ל תקף ברצועה, כמה מנדטים היה מקבל הליכוד לו הבחירות היו מתקיימות היום? פסגה אמריקאית- צפון קוריאנית תתקיים בשבוע הבא, הפועל בת"א בדרך לפלייאוף הראשון בתולדותיה והצעה לבילוי חופש הקיץ באלבניה

צילום:שלומי גבאי, ניב אהרונסון, שי מכלוף, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

הלילה האחרון מעמיד בספק את הרגיעה שהסתמנה בגבול הדרום, אמיר בוחבוט הפרשן לענייני צבא דווח
מגבול הרצועה.

ומלבד הירי טרור ההצתות נמשך, בלוני ועפיפוני תבערה שוגרו בבוף השבוע לעבר השדות החקלאים ויצרו שריפות ענק. הכתב בדרום, יניר יגנה דווח משמורת כרמיה.

הפרשן לענייני ערבים אבי יששכרוף,על מי שעומד מאחורי הירי, הגיבורה החדשה של הפלסטינים וההכנות לקראת יום הנכסה בשלישי.

כיצד משפיעים העימותים על העדפות הישראלים, ואיזו מפלגה מתרסקת? סקר מנדטים מיוחד לוואלה! NEWS בעריכת מנחם לזר , מנכל פאנלס פוליטיקס שיציג את התוצאות באולפן. טל שלו הכתבת הפוליטית,על משמעות התוצאות.

אחרי פגישת טראמפ והבכיר הצפון קוריאני בבית הלבן: הפגישה עם קים ג'ונג און בסינגפור חזרה לסדר היום. אלכסנדרה פילד שליחת CNN לסיאול דווחה.
אורן נהרי, עורך חדשות החוץ, על הפסגה בשבוע הבא.

עונת הכדורסל מגיעה לשלבי ההכרעה, אהרלה וייסברג, ראש דסק הכדורסל על מכבי ת"א שמנצחת בשיניים ועל חולון שתפגוש הערב את אילת.

רגע לפני חופשת הקיץ של החופש הגדול, זיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות, עם יעדים חדשים, כאלה שהישראלים מגלים רק הקיץ.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully