וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: תינוק נותר ללא השגחה ואצבעותיו נתקעו במדרגות הנעות

2.6.2018 / 0:06

מחזה מצמרר בסין תועד במצלמות האבטחה: בזמן שהוריו עשו קניות בקניון, התינוק שיחק עם המדרגות הנעות ונתקע שם לדקות ארוכות, עד שכבאי שהוזעק הצליח לחלץ אותו

צילום מסך

תינוק קטן צריך השגחה בלתי פוסקת, בטח כשהוא נמצא במקום ציבורי. זה ברור לכל בר דעת, אך כנראה שלא לזוג הורים שטיילו עם התינוק שלהם בשבוע שעבר קניון בסין ועזבו אותו לבד. התוצאה של זה היתה הרסנית. התינוק זחל לבדו למדרגות הנעות, שם לפחות שתיים מאצבעותיו נתקעו בצלחת הצהובה שנמצאת בקצה של המדרגה. כתוצאה מכך התינוק נגרר למעלה כשהוא שוכב בלי יכולת לזוז וצורח מכאבים.

עוד בנושא
שיכור החליק על מעקה מדרגות נעות וזה נגמר כואב מאוד
הגבר ניסה להרשים את הבחורה השובבה על המדרגות הנעות - ושילם על כך בגדול

ילד נתקע במדרגות נעות. צילום מסך
נותר ללא השגחה ונתקע/צילום מסך

עובד ששהה סמוך למקום והיה המבוגר הראשון שנחשף למראה המצמרר הזה, עצר את תנועת המדרגות כשבמקביל הוזעק למקום כבאי שהזיז את צלחת המסרק שבה נתקעו אצבעותיו של התינוק ולקח אותו לבית החולים לטיפול בהול. "לא היו מבוגרים ליד התינוק באותו הזמן, כמו שהווידאו מראה. אני משער שההורים שלו עשו קניות באותו רגע", אמר המאבטח ששהה במקום בזמן התקרית.

כפי שאפשר לראות בווידאו, הראשון שניסה לחלץ את התינוק היה ילד מעט בוגר יותר אך כמובן שללא הצלחה. המדרגות המשיכו לנוע עוד 10 שניות לפני שהמבוגר הראשון בא לעזור, כשהתינוק כמובן צורח מכאבים ולא מצליח להזיז את ידו הימנית התקועה. בתקשורת הסינית לא ידעו לדווח מה עלה בגורלו של התינוק לאחר מכן והאם הוריו נמצאו, אך המקרה הזה הוא מוסר השכל לכל זוג הורים לילדים קטנים: אל תשאירו אותם ללא השגחה, אפילו לא לרגע קטן.

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • תינוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully