וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אמיתי? אדם בתחפושת דדפול נצפה הולך מכות ברחוב

1.6.2018 / 0:16

גבר מחופש לגיבור העל דדפול תועד במצלמה נאבק בבחור מבוגר ממנו בתחנת אוטובוס מול קהל של ילדים. הוא סיפר מאוחר יותר שיריבו היה שיכור והתבטא נגדו בגזענות, והודה שהיותו דדפול דחפה אותו לא פעם לקרבות מיותרים

news.com.au

אדם בתחפושת דדפול נצפה הולך מכות בתחנת אוטובוס וטען שלא ידע שמצלמים אותו באותו הרגע. האדם מאחורי התחפושת הוא ג'ייק בינגהאם, שכבר עלה לכותרות בעבר בגלל ההתעקשות שלו להסתובב ברחובות העיר האוסטרלית קיירנס כשהוא מחופש לגיבור העל מספרי הקומיקס והסרטים של מארוול. בסרטון שפורסם השבוע ברשת נראה בינגהאם בתחפושת דדפול מחליף אגרופים עם בחור מבוגר ממנו בלי חולצה, לאחר שלטענתו זה התבטא בגזענות כלפיו.

בשיחה עם ה-Courier Mail, סיפר בינגהאם שיריבו היה תחת השפעת אלכוהול ותקף אותו על רקע גזעני. לדבריו, זה קרא לו במילת ה-"N" והורה לו להסתלק מהמדינה שלו. מי שתיעד את הסצנה המוזרה הזאת נשמע צוחק ואומר: "אני חושב שהפאוור ריינג'רס מנצחים".

אדם בתחפושת דדפול הולך מכות ברחוב. אתר רשמי
אדם בתחפושת דדפול הולך מכות ברחוב/אתר רשמי

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

בצ'ימיצ'אנגה אין כל חדש: "דדפול 2" מצחיק ומהנה - אך לא מתעלה על קודמו

לכתבה המלאה

התיעוד המלא של הקרב

בינגהאם מודה שלמרות שהתחפושת הזאת עושה לו צרות, הוא נחוש להמשיך להסתובב ברחובות כדדפול, "זו לא הפעם ראשונה שזה קורה לי. זה משהו שאני מתמודד איתו לפעמים", הוא סיפר, "אבל אני מסוגל להכיל את זה ולדאוג לי ולאחרים".

בדצמבר האחרון שוחרר בינגהאם בערבות של 500 דולר על התנהגות טובה, לאחר שהודה באשמת אחזקת נשק מזויף בציבור כחלק מהתחפושת שלו.

עוד מעלילותיו של דדפול האוסטרלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully