וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנים אחרי סגירת חדר המיון: מרכז רפואי אזורי ייפתח בקריית שמונה

29.5.2018 / 5:04

המרכז יפעל בסמוך לסניף מד"א בעיר ויפעל שבעה ימים בשבוע לכל אורך שעות היממה על ידי חברת "ביקורופא". העירייה: "הקמת המרכז שומרת על מרכזיותה של קריית שמונה ליישובים באזור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר המיון הקדמי שנסגר בקריית שמונה, 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמש שנים אחרי שנסגר חדר המיון הקדמי בקריית שמונה, בעוד שלושה חודשים ייפתח בעיר מרכז רפואי אזורי. המרכז יפעל במבנה השכן לסניף מגן דוד אדום ויפעל לאורך כל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע. ראש העירייה ניסים מלכה הודיע אתמול על פתיחת המרכז, ואמר כי ועדת המכרזים של העירייה בחרה בחברת "ביקורופא" כמי שתקים ותפעיל את המרכז לרפואה דחופה. במקום יינתנו שירותי רנטגן, מעבדה, גיבוס קל וכן טיפול לחיילים.

בעיריית קריית שמונה אמרו כי הפעלת המרכז בצמוד לסניף מד"א תאפשר איחוד כוחות, שישרת את העיר בשגרה וגם בעתות חירום. אלי מלכה, יו"ר אשכול גליל מזרחי וראש המועצה האזורית גולן אמר כי האשכול יסייע במימון הפעלת המוקד הרפואי. גם ראש המועצה האזורית הגליל העליון גיורא זלץ וראש המועצה האזורית מבואות החרמון בני בן מובחר אמרו כי הם יסייעו בכל מה שיידרשו על מנת שהמרכז יעניק טיפול רפואי איכותי לכלל תושבי הגליל המזרחי.

עוזר מנהל בית החולים זיו בצפת ד"ר ענאן עבאסי אמר כי המרכז הרפואי זיו בצפת יסייע למוקד החדש וישתף פעולה במטרה להעניק למטופלים שירות רפואי איכותי. ד"ר בוריס סידליקובסקי, סגן ראש עירית קרית שמונה, שעמד בראש וועדת המכרזים שבחרה בחברת "ביקורופא| אמר: "עבדתי 17 שנים במיון בקריית שמונה ואני חייב לומר כי השירות הרפואי שיינתן בעתיד על ידי חברת ביקורופא יהיה הרבה יותר טוב ואיכותי, ואני אומר זאת באחריות מלאה כרופא".

בעירייה ציינו כי "בניגוד למוקדי רפואה דחופה אחרים בארץ, המרכז הרפואי בעיר יפעל גם בשעות היום, כאשר קופות החולים פתוחות. הכוונה שלנו היא להגיע לפעילות רצופה, באמצעות שיתוף פעולה אזורי. קריית שמונה היא העיר המרכזית באזור, והקמת המרכז בעיר שומרת על המרכזיות שלה ליישובים בצפון רמת הגולן, ולכל אצבע הגליל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully