וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3 שנים: מנכ"ל משרד רה"מ אלי גרונר פורש מתפקידו

28.5.2018 / 22:14

בחודשים האחרונים נפוצו שמועות במערכת הפוליטית על מחלוקות ומתיחות בנושא ניהול משק הבית במעונו של ראש הממשלה, אולם גרונר הכחיש את הדברים. הוא יסיים את תפקידו בתום מושב הקיץ של הכנסת

אלי גרונר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה. באדיבות תקשורת ראש הממשלה,
דרונר/באדיבות תקשורת ראש הממשלה

מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אלי גרונר, הודיע היום על כוונתו לסיים את תפקידו אחרי כהונה בת 3 שנים. בחודשים האחרונים נפוצו שמועות במערכת הפוליטית כי גרונר עומד לסיים את תפקידו על רקע מחלוקות ומתיחויות בנושא ניהול משק הבית במעון ראש הממשלה, אך גרונר שב והכחיש את הדברים. היום (שני) הודיעה לשכת נתניהו כי גרונר ביקש לסיים את תפקידו בתום מושב הקיץ של הכנסת וכי ראש הממשלה הודה לעל שירותו.

גרונר, ששימש בעבר כציר הכלכלי בשגרירות ישראל בוושינגטון וכיהן בתפקידים בכירים במגזר העסקי, החל את תפקידו במשרד רה"מ במאי 2015. במסגרת תפקידו כמנכ"ל הוביל את עבודת המטה והמדיניות במשרד מול משרדי הממשלה, הרשות המחוקקת, רשויות מקומיות, וגורמי המפתח במשק. עם זאת, לדברי גורמים פוליטיים, במהלך כהונתו נקלע ליחסים מתוחים עם רעיית ראש הממשלה סביב נושאים בקשורים באישור הוצאות מעון ראש הממשלה ובחודשים האחרונים חיפש את דרכו החוצה. יצוין כי גרונר עצמו הכחיש בפני וואלה! NEWS את הטענות מספר פעמים בחודשים האחרונים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרה נתניהו ממריאים לביקור בארצות הברית ב-4.3.18. חיים צ"ח, לע"מ, אתר רשמי
טענות על יחסים מתוחים עם רעיית רה"מ שהוכחשו. הזוג נתניהו/אתר רשמי, חיים צ"ח, לע"מ

גרונר עסק במהלך כהונתו בקידום רפורמות שונות בתחום הרגולציה ויוקר המחיה, אישור מתווה הגז, הרפורמה ברישוי עסקים ועוד. הוא גם ניסה להכניס שיטות ניהול מתקדמות כמו לחייב את משרדי הממשלה לדווח לציבור על ביצוע של החלטות ממשלה והתקדמות של תכניות עבודה. בהודעה מטעם לשכת ראש הממשלה הוא הודה לנתניהו "על ההזדמנות שנתן לי להוביל מהלכים משמעותיים עבור הכלכלה והחברה בישראל. חכמינו אמרו 'לא עליך המלאכה לגמור' ואני מאחל לראש הממשלה ולבא אחרי הרבה הצלחה".

נתניהו הודה גם הוא לגרונר "על עבודתו המסורה בקידום נושאים בעלי חשיבות גדולה בתחומי הכלכלה והחברה. הפעולות שהוביל מטעמי, כגון הורדת עודף הרגולציה, חוק הנומרטור וגיבוש מתווה הגז ישפיעו על הציבור ועל הכלכלה הישראלית עוד שנים רבות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully