וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדירת רחפן הנפץ , טירוף מסי בישראל: המהדורה המרכזית בוואלה! NEWS

הילה קובו

28.5.2018 / 14:00

נמשך הקרב על מעמדו של בית המשפט העליון, מצוד אחר המחבלים שהביאו למותו של חייל דובדבן, נהג בכביש החוף נגד כיוון התנועה ונהרג, שוב הצתות במסגרת פשיעה חקלאית בצפון, אזלו תוך זמן קצר למשחק ישראל מול מסי והאם גל גדות תנחה את האירוויזיון?

צילום:יותם רונן, שלומי גבאי,ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:


היועץ המשפטי לממשלה מזהיר היום: מערכת אכיפת החוק נמצאת תחת מתקפה. דניאל דולב, הכתב לענייני משפט, דווח מכנס לשכת עורכי הדין באילת. הפרשן אמיר אורן על משמעות האזהרה.

צה"ל פעל לפנות בוקר במחנה הפליטים אל אעמרי שם נהרג לוחם דובדבן רונן לוברסקי. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט על המצוד אחר המחבל שהשליך את לוח השיש שגרמה למותו של החייל ועל הרחפן המשוכלל ששיגרו הפלסטינים לישראל.

במשטרה מנסים להבין מדוע הנהג בן ה-19 שנהרג הבוקר בכביש החוף נסע כנגד כיוון התנועה.
אבי אשכנזי הכתב לענייני משטרה, עם הפרטים.

פשיעה חקלאית בצפון: הלילה הוצתו באגרים בכפר יובל שבגליל העליון.
אלי אשכנזי על התופעה המתפשטת.

טירוף מסי בישראל- עשרות אלפי כרטיסים למשחק בין ישראל לארגנטינה עם ליאו מסי נחטפו אתמול תוך דקות ספורות. דני בנעים, מנכ"ל קומטק, מי שאחראי על ההפקה הזאת ומביא את ארגנטינה לישראל,התראיין בנושא וסיכם גם את הג'ירו שהפיק.

עם כל ההתרגשות סביב גמר ליגת האלופות והמונדיאל המתקרב, בשקט בשקט ה-NBA מספקת עונה מהאגדות. אור שקדי מוואלה ספורט על קליבלנד של לברון .

גל גדות קיבלה פנייה רשמית להנחות את האירוויזיון, שגיא בן נון כתב וואלה תרבות ,על הסיכוי שהיא תסכים ועל השערורייה שעוררו דבריו של דורון מדלי, אחד מיוצרי השיר.


על הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully