וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשפוז מתארך: אבו מאזן נשאר בבית החולים זה היום השמיני ברציפות

27.5.2018 / 16:28

יו"ר הרשות היה צפוי להשתחרר, אך הוא ימשיך לעבור טיפולים לזיהום בריאות שממנו הוא סובל. "מצבו מראה שיפור מתמשך ומהיר", טוען מנהל בית החולים

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, הסובל לפי גורמים רפואיים מזיהום בריאות, יישאר היום (ראשון) בבית החולים. אבו מאזן בן ה-82 היה צפוי להשתחרר היום מבית החולים ברמאללה, אך מלשכתו נמסר כי אשפוזו יימשך זה היום השמיני ברציפות.

אבו מאזן, המעשן בכבדות, פונה לבית החולים ב-20 במאי ובתחילה נטען כי הוא עובר בדיקות רפואיות בשל ניתוח שעבר באוזנו. הוא נראה בטלוויזיה הפלסטינית בשבוע שעבר כשהוא צועד במסדרון בית החולים וכשהוא יושב בכיסא גלגלים וקורא עיתון.

גורם פלסטיני, שדיבר בעילום שם, אמר כי יו"ר הרשות עדיין עובר טיפול ויישאר בבית החולים. הוא הוסיף כי הוא עורך פגישות עם גורמים בינלאומיים ופלסטיניים ממיטתו.

מתלוצץ עם רופאיו- יו"ר הרשות הפלסטינית תועד בביה"ח ברמאללה כשהוא מתהלך במסדרון וקורא עיתון. רויטרס
אבו מאזן בבית החולים, בשבוע שעבר/רויטרס

בסוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית וופא צוטט מנהל בית החולים, סעיד סרחנה, שאמר כי התוצאות הראו שיפור במצבו הבריאותי. "מצבו של הראיס מחמוד עבאס מראה שיפור מתמשך ומהיר", אמר.

לאבו מאזן, שבשלטון מאז מותו של יאסר ערפאת ב-2004, אין סגן רשמי. באופן תאורטי, מי שאמור להחליף אותו על בסיס זמני במקרה שהוא מת הוא יו"ר הפרלמנט, אך התפקיד נמצא בידי חמאס ובפתח לא צפויים לאפשר זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully