וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפשע שנאה בארה"ב: צלבי קרס רוססו על 200 מצבות באילינוי

בבית קברות שבו טמונים כ-1,300 חיילים הושחתו מצבות רבות, והמשטרה מחפשת אחרי אדם שחשוד כי גם השחית בתים בשכונה סמוכה. "לפגוע ככה בכבודם של המתים, זה פשוט לא בסדר"

צילום: CNN, עריכה: ניב מעוז

כ-200 מצבות הושחתו הלילה (ראשון) בבית קברות במדינת אילינוי בארצות הברית - כך מסר מפקד המשטרה המקומית. על המצבות בבית הקברות בגלן קרבון, שבו טמונים כ-1,300 חיילים, רוססו גם צלבי קרס. בנוסף לכך, גם בתים בשכונה סמוכה הושחתו ורוססו בצלבי קרס. המשטרה מסרה כי החשוד בשני המקרים הוא אדם בוגר, והיא שחררה סרטון וידאו של החשוד.

השוטר וויין ווייט אמר כי השחתת המצבות ב"סאנסט היל" אירעה בין חצות לשעה 7:00 וכי המקרה נחקר כמעשה ונדליזם וכפשע שנאה אפשרי. ברשת KMOV של CNN דווח כי הרשויות פועלות לניקיון המצבות לפני אירוע יום הזיכרון שיתקיים מחר. הקברים במקום אינם מחולקים לפי מתחמים של דת או מגזר.

"לפגוע ככה בכבודם של המתים, זה פשוט לא בסדר", אמר ג'ון לייק, שעבר במקום כדי לבדוק אם קברי בני משפחתו ניזוקו.

בשנה שעברה חקרה המשטרה שורת אירועי ונדליזם דומים בשיקגו, ביוסטון ובניו יורק. בשיקגו, נופץ חלון של בית כנסת כשצלבי קרס רוססו על הדלת הקדמית, ובניו יורק נחרטו צלבי קרס וסיסמאות נאציות בקרון ברכבת התחתית.

עוד ידיעות מהעולם
ניקרגואה: ארבעה הרוגים בחידוש המחאה נגד הנשיא
"43 טרוריסטים חוסלו": ארבעה חיילים רוסים נהרגו במזרח סוריה

חשד לאנטישמיות באילנוי- תיעוד: חשוד כבן 34 השחית יותר מ-200 מצבות בבית קברות ליוצאי צבא בעיירה גלן קרבון. מערכת וואלה! NEWS
צלי קרס על מצבות בבית הקברות/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully