וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בדרום, דרמה בקייב: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

27.5.2018 / 14:00

צה"ל ירה על עמדת תצפית ברצועה, הובא למנוחות חייל צה"ל שנהרג במהלך פעילות בכפר פלסטיני,השוטר שהיה מעורב בתקרית ברהט נחקר, היסטוריה באירלנד, גיא לוזון מאמן בית"ר וברלין חוגגת 70 לישראל

צילום:יותם רונן, שי מכלוף,רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

התחממות בדרום לקראת יום הנכסה בשבוע הבא, היום שני הרוגים פלסטינים מירי צה"ל על עמדת תצפית ברצועה, אתמול צהל תקף עמדות חמאס.
הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט דווח סמוך לגבול עזה.

מאות בני אדם השתתפו בהלווייתו של לוחם דובדבן
רונן לוברסקי בן 20 מרחובות הלילה בהר הרצל.הכתב אור רביד פגש את אביו ואחיו.

סערה בסוף השבוע ברהט, במהלך פעילות משטרתית שוטר תועד כשהוא מכה אזרח והיום הוא נחקר. במשטרה אומרים היום בתגובה לאירוע "כשכבר אוכפים במגזר הערבי - נתקלים באלימות".
יניר יגנה הכתב בדרום דווח.

האם תהיה פיסגה בין טראמפ לקים? אורן נהרי, עורך חדשות החוץ, על התמונות שהופצו לפיהן הושמדו אתרים וגם על היסטוריה באירלנד עם ניצחון לתומכים בהפלות.

ריאל מדריד הביסה את ליברפול בגמר ליגת האלופות. מיכאל יוכין מוואלה ספורט על המשחק, פציעתו של סלאח והשתתפותו במונדיאל, רונאלדו ממשיך בריאל וקריוס האומלל.

חמי אוזן, עורך וואלה ספורט, על מינויו של גיא לוזן למאמן בית"ר ירושלים.

ברלין חוגגת 70 לישראל וזה קורה בדיוק בסוף השבוע שבו הקנצלרית מרקל ומפלגתה מחליטים על פרויקט משבת לשבת למניעת אנטישמיות. טל רימון דווחה מברלין.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully