וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר דמוקרטי: אין כל ראיות לטענות טראמפ כי ה-FBI ריגל אחר אנשיו

25.5.2018 / 2:15

נציג הדמוקרטים בוועדת המודיעין אדם שיף נכח בתדרוך בהשתתפות ראש הבולשת הפדרלית וסגן משרד המשפטים בנושא האשמותיו של טראמפ לריגול במסגרת חקירת מעורבות רוסיה בבחירות. "אין שום ראיה התומכת בטענה", מסר בהודעה מטעם מפלגתו. "דבר ממה ששמענו לא שינה את עמדתנו"

צילום: רויטרס

מחוקקים דמוקרטים בכירים הודיעו אמש (חמישי) כי בתדרוך מודיעיני שעסק בטענות ממשל טראמפ כי הבולשת הפדרלית (FBI) השתילה סוכן במטה הקמפיין של הנשיא טרם הבחירות לא הוצגו כל ראיות התומכות בכך. בהודעה שפרסם נציג הדמוקרטים הבכיר בוועדת המודיעין של בית הנבחרים אדם שיף, על דעתם של מנהיג המפלגה בסנאט צ'אק שומר, ומנהיגת הדמוקרטים בבית הנבחרים ננסי פלוסי, נכתב כי "אין שום ראיה התומכת בטענה כי ה-FBI או כל סוכנות ביון אחרת שתלה מרגל בקמפיין טראמפ או פעלה בניגוד לנהלים".

שיף נכח בתדרוך בהשתתפות ראש הבולשת הפדרלית כריסטופר ריי, מנהל שירותי המודיעין הלאומיים דן קואטס וסגן שר המשפטים רוד רוזנשטיין המפקח על חקירת התובע המיוחד רוברט מולר הבוחן את מעורבות רוסיה בבחירות לנשיאות בשנת 2016. השלושה ערכו תדרוך נפרד למחוקקים חברי המפלגה הרפובליקנית בנושא. "דבר ממה ששמענו היום לא שינה את עמדתנו כי אין כל ראיה התומכת בהאשמות כלפי ה-FBI", מסר שיף.

שלשום תקף טראמפ בחשבון הטוויטר שלו את ה-FBI בשל היעזרות במודיע מצוות הקמפיין שלו במסגרת חקירת המעורבות של רוסיה. "'ספייגייט' יכול להיות אחד הסקנדלים הפוליטיים הגדולים ביותר בהיסטוריה!", כתב טראמפ. "ראו איך הדברים התהפכו על 'המדינה העמוקה הפושעת', הם הלכו אחרי קנוניה מזויפת עם רוסיה, הונאה מומצאת ואז נתפסו בסקנדל ריגול עצום, שייתכן שהמדינה הזאת לא ראתה מעולם! כל כלב בא יומו!".

נציג הדמוקרטים הבכיר בוועדת המודיעין של בית הנבחרים האמריקני אדם שיף מוסר הודעה לאחר תדרוך מודיעיני בעניין האשמות טראמפ לריגול מצד ה-FBI אחריו, 24 במאי 2018. רויטרס
"עמדתנו לא השתנתה". שיף בתדרוך לעיתונאים, אמש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully