וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר ההדוק של נטע ברזילי למייגן מרקל. וואלה! גלובל עם אורן נהרי

24.5.2018 / 14:56

וואלה! גלובל בקטע ויראלי: לרגל ציון 100 שנים ל"מגיפת השפעת הספרדית" שהכחידה כחמישה אחוזים מאוכלוסיית העולם - ראיון עם ד"ר קרן לנדסמן על מגיפות ושאר מזיקים, ועל הסיכוי שזה יקרה שוב. וגם: למה הילה קובו כל כך התענגה על הזכייה באירוויזיון ועל החתונה המלכותית

בימוי: עומר טל עריכת וידאו: נועה לוי
ד"ר קרן לנדסמן וואלה גלובל ה23 למאי 2018. מערכת וואלה!
"זה יכול לקרות מחר או עוד 50 שנה". נהרי עם ד"ר קרן לנדסמן, מומחית למגיפות/מערכת וואלה!

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, בנושאים עולמיים עדכניים מזווית אחרת ובקצב מהיר. והפעם: תכנית ויראלית.

בתחילת התכנית מזכיר נהרי כיצד השבועות הקרובים בזירה האמריקנית-איראנית-צפון-קוריאנית יהיו כר מעניין לבחינת קבלת החלטות, אלמנטים מתורת משחקים, מלאכת משא ומתן או באופן כללי - משחקי שח הדדיים של מנהיגים עולמיים. מה הדבר ההגיוני לעשות בכיפופי הידיים האלה, מה זה בכלל "הגיוני", והאם ה"הגיוני" של צד אחד הוא גם זה של האחר?

במרכז התכנית: ראיון עם ד"ר קרן לנדסמן, מומחית לאפידמיולוגה ולבריאות הציבור, וסופרת, לרגל 100 שנה לפריצתה של מגיפת שפעת באירופה שכונתה "השפעת הספרדית", ולרגל צאת ספרה החדש של לנדסמן.
האם גם מחר בבוקר יכולה לפרוץ מגיפה שתכחיד חמישה אחוזים מהאנושות? האם "סוף עידן האנטיביוטיקה" יגרום להתפרצות חיידקי-על ומגיפה קטלנית? עד כמה החשש שלנו ממגיפות מועצם עקב ספרים, סרטים וסדרות טלוויזיה בתרבות הפופולרית? והאם אנחנו צריכים להיות אופטימיים או פסימיים לגבי כל הסיפור הוויראלי הזה?

בחלקה האחרון של התכנית עומדת הילה קובו, עורכת התכנית ומגישת וואלה! NEWS, על הקשר ההדוק בין זוכת האירוויזיון נטע ברזילי הישראלית לבין הדוכסית מסאסקס מייגן מרקל האמריקנית-בריטית, ומסבירה למה, למרות ציקצוקי הלשון והרמות הגבה, היא כל-כך נהנתה מאירועי הזכייה של נטע ומהחתונה המלכותית. צפו בתכנית.

הילה קובו וואלה גלובל 23.5.18. מערכת וואלה!
אחרי כל הרעש, מרקל וברזילי הן דוגמאות אישיות חשובות. הילה קובו/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully