וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב באנון: מרטין לותר קינג היה "גאה" בטראמפ

יועצו לשעבר של טראמפ אמר כי מנהיג זכויות האזרח היה מעריך את מה שעשה הנשיא למען הקהילה השחורה וההיספנית, אך בתו של קינג זעמה ואמרה כי הוא מעוות את ערכיו

סטיב באנון הגיע לכנס הימין הקיצוני בצרפת וחיזק את ראש המפלגה ותומכיה/צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

(בווידאו: באנון בכנס של הימין הקיצוני בצרפת, במרץ)

סטיב באנון, לשעבר יועצו האסטרטגי של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, אמר כי מנהיג זכויות האזרח מרטין לותר קינג היה "גאה" בו, אך בתו אמרה כי הוא דיבר באופן "מסוכן ושגוי" בשמו של אביה. לדבריה, הוא דווקא היה "מודאג מאוד" מהאירועים האחרונים.

במהלך ריאיון לרשת BBC, אמר באנון כי "אם אתה מסתכל על המדיניות של טראמפ כיום, כולם, כולל מרטין לותר קינג, היה יכול להיות גאה בו, על מה שעשה עבור תעסוקת הקהילות השחורות וההיספניות". כשנשאל על ידי המראיינת אם הוא באמת סבור שקינג היה גאה בטראמפ, ענה באנון, שפוטר באוגוסט: "את לא חושבת שהוא היה יושב שם ואומר: כן, אתם שמים צעירים וצעירות שחורים בעבודה?".

לדבריו, "זהו שיעור האבטלה הנמוך ביותר שהיה בהיסטוריה שלנו, כשהמשכורות מתחילות לעלות בקרב מעמד הפועלים, וסוף סוף הפסקנו את כוח העבודה הזר מלהגיע ולהתחרות איתם בכל יום ולהרוס את בתי הספר ואת מערכת הבריאות".

סטיב באנון, יועצו הבכיר לשעבר של הנשיא: "דונלד טראמפ לא רוצה לפתוח במלחמת סחר". רויטרס
ממשיך לייצר שערוריות. באנון/רויטרס

דבריו הכו גלים גם ברשתות התקשורת בארצות הברית, ובתו של קינג, ברניס קינג, שעומדת בראש המרכז למורשתו, אמרה כי הרעיון שאביה היה תומך בנשיא מתעלם מרבים מערכיו. "זה לחלוטין מתעלם ממחויבותו של אבי לכל שכל האנשים, מכל הגזעים, הלאומים וכו', יזכו בכבוד", כתבה בטוויטר. "הדאגות של אבי לא היו מגזריות, אלא גלובליות. הוא היה פעיל למען זכויות השחורים באמריקה, אבל גם פעיל למען זכויות אדם".

היא אמרה כי אביה לא היה משתמש במונחים פוגעניים כמו "חייזרים בלתי-חוקיים" ולעולם לא "היה משסה קבוצה אחת בשנייה במאבק למען הצדק, כפי שבאנון מנסה לעשות בו שימוש לכך". קינג הוסיפה: "אבי היה מוטרד מהאווירה שיוצרים מנהיגים המעודדים אנשים להביע ולהפגין בקלות את אכזריותם, בעיקר כלפי מיעוטים ומהגרים".

בתו של קינג תוקפת את באנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully