וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגה גרעינית, חופשה אירופית: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

23.5.2018 / 14:00

מה חושב הציבור על תפקוד המשטרה והצבא? הצעת חוק להגבלת הפרקליטות במלחמה בשחיתות, הקשר בין חברת סייבר ישראלית לקמפיין של דונלד טראמפ, המשטרה תפתח מחדש את חקירת המורה הפדופיל בעקבות תלונות נוספות, הפסגה בין צפון קוריאה וארה"ב והיעדים השווים באירופה

צילום:ניב אהרונסון, רוני כנפו, אדריאן הרבשטיין, רויטרס, CNN

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

מה חושב הציבור על הארכת כהונתו של מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך? סקר של פאנלס פוליטיקס עבור וואלה! NEWS מביא את התוצאות בנושא הזה וגם בנושא תפקוד המשטרה, הרמטכ"ל והצבא. הפרשן אמיר אורן על משמעות התוצאות.

תחקיר וואלה! NEWS חושף קשר חדש בין חברת סייבר ישראלית לבין קמפיין הנשיאות של דונלד טראמפ.
הכתב לעניני משפט דניאל דולב, עם החשיפה.

יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד - רוצה להגביל את הפרקליטות במלחמה בשחיתות.
הכתב בכנסת יקי אדמקר עם פרסום ראשון של הצעת החוק של אמסלם.

פרטים חדשים על השוטר החשוד בתקיפתו של ג'עפר פרח, מנהל המרכז לזכויות האזרחים הערבים בחיפה.
הכתב בחיפה יואב איתיאל דווח.

צה"ל תקף גם הלילה ברצועת עזה. הפעם מנהרה וכח ימי של חמאס. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הפרטים.

המשטרה תפתח מחדש את חקירת המורה הפדופיל שאול שמאי, בעקבות תלונות חדשות של תלמידות. הגורם הוא העונש היחסית קל שנגזר עליו - שבע שנות מאסר.
הכתב לעניני משטרה, אבי אשכנזי עם הפרטים.

האם ועידת הפסגה בין נשיא צפון קוריאה קים ג'ון און לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תתקיים? הלילה, לפני פגישתו עם נשיא דרום קוריאה, טראמפ כבר לא נשמע כל כך בטוח.
במקביל קים ג'ון און זימן לצפון קוריאה עיתונאים מערביים כדי להציג את סגירת אתר הניסויים הגרעיניים. אחד מהם הוא וויל ריפלי שליח CNN.


אם עוד לא תכננתם את חופשת הקיץ שלכם באירופה, לונלי פלנט מדרג את היעדים הכי טובים שאתם כמעט לא מכירים . זיו ריינשטיין, עורך וואלה תיירות עם הרשימה שכוללת גם את קוסובו.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully