וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא פגע בבן שלי וברח, למה לא חוקרים": זעם על שחרור החשוד בדריסה

הנער, תושב הכפר רנתיס, נעצר שעות אחר המקרה שבמהלכו רוכב אופנוע מבית אריה נפצע קשה ופונה לבית החולים. המשטרה טוענת שביקשה להאריך מעצרו, אך בית המשפט החליט אחרת. "התנהלות חובבנית ומקוממת של המשטרה", אומרים ביישוב. אביו של הפצוע: "למה לא חוקרים אם זה פיגוע?

האוופנוע מהתאונה בבית אריה 23 במאי 2018. מ"מ בית אריה, מערכת וואלה! NEWS
"התנהלות מקוממת וחובבנית של המשטרה". האופנוע לאחר התאונה/מערכת וואלה! NEWS, מ"מ בית אריה
תחנת משטרה. ראובן קסטרו
"נמשיך לחקור את המקרה". תחנת משטרה/ראובן קסטרו

אחרי שנהג החשוד ב"פגע וברח" ברוכב אופנוע שוחרר שלשום (שני) ממעצר, תושבי ההתנחלות בית אריה מותחים ביקורת קשה על בית משפט השלום בפתח תקווה. הנהג, נער בן 17 תושב הכפר רנתיס, נעצר על ידי משטרת ש"י כמה שעות אחרי המקרה שבמהלכו רוכב האופנוע, תושב ההתנחלות, נפצע באורח קשה.

המשטרה טוענת כי היא ביקשה להאריך את מעצרו של הנער, אך השופט לא השתכנע כי יש ראיות מספקות והורה על שחרורו. מניתוח הממצאים עלה כי מדובר בתאונת פגע וברח ולא בפיגוע. אף על פי כן, במשטרה הבהירו כי החקירה נמשכת.

בתאונה, שהתרחשה ביום שבת האחרון, נהג הרכב יצא משביל עפר לכביש שבין רנתיס לבין בית אריה, ועל פי החשד פגע ברוכב האופנוע ונמלט מהמקום. הפצוע פונה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, כשבמקביל בוחני התנועה הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים ובפעולות חקירה שהביאו למעצרו של החשוד. הרכב הפוגע, הרשום על שם אביו, אותר לאחר חיפושים.

האוופנוע מהתאונה בבית אריה 23 במאי 2018. מ"מ בית אריה, מערכת וואלה! NEWS
הדורס שוחרר כמה שעות אחרי המקרה. האופנוע לאחר התאונה/מערכת וואלה! NEWS, מ"מ בית אריה
בית משפט השלום - פתח תקווה, בית משפט המחוזי מרכז. שרון בוקוב
בית משפט השלום בפתח תקווה/שרון בוקוב

"זו תאונת פגע ברח, לא תאונה רגילה, והבן שלי במצב קשה", הדגיש אביו של הפצוע. "משחררים אותו בערבות, ועוד לכפר פלסטיני, שם הוא יכול להיעלם ואף אחד לא ימצא אותו".

האב הוסיף כי הוא אינו בטוח שהמניע למעשה אינו לאומני. "ראו אותו יוצא מהעצים משביל פנימי ופשוט פורץ כשהבן שלי עובר עם אופנוע. אבל כנראה שזה תפוח אדמה לוהט. משהו מאוד מוזר. לא מבין למה לא חוקרים אם זה פיגוע", הסביר.

ראש מועצת בית אריה אבי נעים אמר כי "מדובר בהתנהלות חובבנית ומקוממת" של המשטרה. "נכון לעכשיו מאושפז במחלקת לטיפול נמרץ צעיר ישראלי עם פגיעת ראש קשה ושברים בעמוד השדרה, והנהג הערבי שפגע וברח שוחרר לביתו מבלי שמוצתה החקירה ונשלל המניע הלאומני".

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה עצרה חשוד בתאונה ואף ביקשה להאריך את מעצרו תחילה, אולם בית המשפט הורה לשחררו בתנאים מגבילים. מיד עם קבלת הדיווח על התאונה פתחה המשטרה בחקירה נמרצת שהביאה תוך זמן קצר למעצרו של החשוד. ללא כל קשר להחלטת בית המשפט, משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד בתאונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully