וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני תמיד מרים אגודל אחרי בדיקה וגינלית": תמונות בעלי המקצוע המגוחכות ביותר ברשת

22.5.2018 / 9:08

הרשת מלאה בתמונות סטוק שאמורות לשקף מצבים מחיי היום יום, אולם כשמדובר במקצועות שלנו - הן מפשלות בענק. אתגר ויראלי חדש מזמין אנשים לשתף את תמונות הסטוק המביכות ביותר שמצאו ברשת - ומתברר שרובן מדגישות סטריאוטיפים ומוחצנות עד גיחוך

אתר רשמי

גם אם אתם לא עורכי חדשות, ודאי נתקלתם בתמונות אילוסטרציה בחיפוש תמונות בגוגל ולא פעם השתעשעתם מעד כמה הן לא משקפות את המציאות. כמה משתמשי טוויטר עלו על זה שמדובר בדפוס קבוע, בעיקר כשמדובר בתמונות של בעלי מקצוע, והחלו להפיץ תמונות סטוק מגוחכות תחת האשטאג " #BadStockPhotosOfMyJob" (תמונות סטוק גרועות של העבודה שלי).

מתברר שלא שמנו לב בכלל עד כמה עולם תמונות האילוסטרציה מוזר ואינו משקף את המציאות, בעיקר כשזה מגיע לתיאור של מקצועות אזרחיים ממוצעים, שם בכלל הדברים יוצאים משליטה. בתמונות מופיעים אנשי מקצוע כגון רופאים, עורכי דין ומתמטיקאים שמתנהגים, נראים או מצטלמים על רקע שאינו משקף בכלל את מה שהם באמת עושים בעבודה שלהם.

מאוד הגיוני להרים אגודל אחרי בדיקה וגינלית

עוד באותו נושא

מתעמלים ידועים משתפים סרטונים של הנפילות הכואבות שלהם במסגרת אתגר ויראלי חדש

לכתבה המלאה

בין התרחישים ההזויים ביותר, תמצאו רופאים שבודקים את הסטטוסקופ שלהם על עצים ותפוחים, יועצי תקשורת שמדברים דרך מגפונים בפגישות צוות, וגניקולוג שמחייך ומרים אגודל למטופלת שלו אחרי בדיקה וגינלית. דפוס נוסף שנמצא בתמונות שלהם הוא שנשים מופיעות בבגדים חושפניים יותר מגברים - וללא שום סיבה מוצדקת. למשל, פיזיקאית לבושה בחזיה וחלוק מעבדה, "פיזיקאיות תמיד לובשות חלוקי מעבדה, במיוחד כשאנחנו שוכחות את הבגדים שלנו בבית", כתבה אחת בציניות.

המשתמשים הבחינו שחיפוש אחרי המקצוע שלהם הביא להם מסה גדולה של סטריאוטיפים מגוחכים. אישה שעוסקת בתחום החקלאות כתבה: "אני חקלאית. לכן ברור שאני בת 35+, גבר ורק לובשת חולצות משובצות. אין תמונה אחת של חקלאית צעירה. אני צריך להיות מופתעת מזה... אבל אני לא".

הגיוני שאצבע את הפנים אם אני ציירת

כל כך סטריאוטיפי

מה קשור מצח?

כן, כל המתכנתים מגיעים ממטריקס

למה שהמורה תעמוד עם הגב ללוח?

עקרת בית בחליפה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully