וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן פורנו חושף פרטים עסיסיים על מייגן מרקל

17.5.2018 / 9:39

סיימון רקס, כוכב סרטי "מת לצעוק", חשף בראיון שיצא עם ארוסתו של הנסיך הארי ב-2004 וגם סיפר מדוע היא דחתה אותו: "רציתי לנשק אותה והיא דחתה אותי כי היה לי ריח של שום מהפה"

אתר רשמי

מייגן מרקל והנסיך הארי ינשאו בטקס חגיגי בטירת ווינדזור בשבת. מרקל, האמריקאית היפהפייה, נכנסה חזק לכותרות בבריטניה בעקבות כניסתה לבית המלוכה, אך מסתבר שלפני שהיא התאהבה בנסיך הבריטי היא יצאה עם שחקן קולנוע די מפורסם שהפך גם לכוכב פורנו, שכעת החליט לנצל את העובדה שמרקל הפכה לאחת הנשים המפורסמות בעולם, וחשף פרטים עסיסיים מהרומן החולף שלו עם השחקנית אי שם ב-2004.

מדובר בסיימון רקס, השחקן והקומיקאי האמריקאי, שנודע בעיקר בזכות תפקידו בסדרת סרטי האימה מת לצעוק 3, 4 ו-5. בראיון שהעניק ל"סאן" הלונדוני רקס חשף: "ייתכן שהיא גילתה יותר מאוחר שאני שחקן פורנו, יש הרבה שאלות שאני לא יודע את התשובות עליהן לגבי מדוע לא יצאנו לדייט שני אבל אני מאשים את אטריות השום שאכלתי במסעדה קוריאנית איתה. לאחר הדייט היינו ברכב והתחלתי לנשק אותה וזה היה ברור שיש לי ריח של שום מהפה. היא משכה את הפה שלה וזה היה מביך. היא אמרה משהו כמו "הו, שום". הרגשתי כל כך מטופש, צחקנו על זה. זה היה רגע מביך".

עוד בנושא
הצצה מלכותית: מייגן מרקל מדגמנת שמלת כלה
המלכה אליזבת' רותחת! סרטון עירום של מייגן מרקל דלף לרשת

מייגן מרקל. AP
העדיפה את הנסיך הארי. מייגן מרקל/AP

רקס הוסיף עוד פרטים עסיסיים על מרקל כשאמר: "היא נראתה טוב - מחונכת ומשכילה, היא לא היתה ילדה רעה. היא היתה סוג של מרובעת. זו כנראה הסיבה לכך שהרומן בינינו לא הצליח. אני יותר מחוספס ממנה. כשביקשתי ממנה לצאת שוב, נתקלתי בסירוב וקיבלתי את זה בהבנה. סימסתי לה אחרי יומיים והיא ענתה "נוכל להישאר ידידים".

עוד באותו נושא

זוכרים את התספורות הקצרות מהאייטיז? כך השתנו התסרוקות בבתי המלוכה

לכתבה המלאה

השניים הכירו ב-2004 כשהיו שחקנים אורחים בסיטקום האמריקאי שנקרא Cuts. סיימון כיכב אז במת לצעוק 3. "שנינו היינו חדשים בתכנית והיינו עצבניים מעט. אתה לומד להכיר מישהו מהר מאוד כשאתה יושב איתו על הסט כל היום", הוסיף רקס, "היא היתה מתוקה ומאוד מנומסת. היא בחורה מאוד נחמדה. היא צחקה מהבדיחות שלי. אני זוכר שפלירטטתי איתה והצחקתי אותה והאגו שלי אהב את זה, כמובן. אני לא מאמין באהבה ממבט ראשון אבל אני מאמין בתשוקה ממבט ראשן והיא היתה ממש מושכת, היא ילדה יפה". ביום האחרון של הצילומים רקס אזר אומץ והזמין את מרקל לדייט, שכאמור, לא הסתיים בטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully