וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוויות וצואה ברצפה: אב מקליפורניה חשוד בהתעללות בעשרת ילדיו

15.5.2018 / 13:08

הרשויות עצרו את ההורים אחרי שמצאו את הבית מוזנח קשות ושמעו את סיפוריהם של הילדים, בני ארבעה חודשים עד 12. האב חשוד בעינויים, והאם, החשודה בהזנחה, מכחישה. "אין להם עצמות שבורות, רק שריטות של ילדים"

צילום: רויטרס ו-CNN, עריכה: יאיר דניאל

זוג מקליפורניה חשוד שהתעלל בעשרת ילדיו, שסובלים מפצעי דיקור, מכוויות, מחבלות ומפציעות המתאימות לפגיעות מכדורי גומי. המשטרה בפיירלנד אמרה אתמול (שני) כי הילדים, בני ארבעה חודשים עד 12, נלקחו מבתיהם ב-31 במרץ אחרי שהאם דיווחה לרשויות על כך שבנה הבכור נעדר.

שוטרים שהגיעו לבית, הנמצא במרחק של 74 ק"מ מצפון-מזרח לסן פרנסיסקו, מצאו את המקום מטונף. הרשויות אמרו כי הילדים אמנם לא נדרשו לטיפול רפואי לאחר שהוצאו מביתם, אולם הם סיפרו בששת השבועות האחרונים על הפגיעות בהם.

"השוטרים מצאו מקום שאינו בטוח וללא תנאים היגייניים ראויים, כולל זבל ואוכל מפוזרים על הרצפה, צואת חיות ובני אדם וכמות גדולה של אשפה. בחלקים מהבית לא ניתן היה לעבור", אמר. האב, ג'ונת'ן אלן בן ה-29, נעצר ביום שישי, אחרי שהרשויות שוחחו עם הילדים. הוא הכחיש את עבירות העינויים וההתעללות בילדים המיוחסות לו. סכום הערבות לשחרורו נקבעה על 5.2 מיליון דולר.

ההורים החשודים בהתעללות 10 ילדיהם בקליפורניה, ארה"ב. AP
האב במעצר, האם שוחררה בערבות/AP

שרון הנרי, סגנית התובעת של מחוז סולנו, אמר כי הייתה "מזועזעת" מסיפוריהם של הילדים על העינויים שעברו בבית "למען מטרות סדיסטיות". היא סירבה לפרט מעבר לכך. "זה שובר את הלב, ואתה זועם על כך שהורה או כל אחד מסוגל לבצע את המעשים הללו", אמרה.

האם, אינה רוג'רס בת 30, נעצרה בחשד להזנחה פושעת בחודש שעבר ושוחררה אחרי ששילמה ערבות בסך עשרת אלפים דולר. היא הכחישה כי בעלה פגע בילדים. "לא היו עצמות שבורות, אין צלקות גדולות, כלום", אמרה לכתבים בפתח ביתה, לפני שאלו ערכו בו סיור. "הילדים שלי ספגו מכות ושריטות מאחר שהם ילדים, אבל זה הכול".

לטענתה, ביום שבו הוצאו הילדים, הבית היה מבולגן מאחר שהיא הפכה אותו כדי למצוא את בנה הנעדר, שזעם עליה ועל בעלה מאחר שהם לקחו ממנו את הטבלט שלו. היא אומרת כי שופטים את משפחתה על כך שהיא מרובת ילדים ועל כך שהיא בחרה ללמד אותם בבית ולא לשלוח אותם לבית ספר. רוג'רס סיפרה כי היא ובעלה באו מבתים הרוסים, ולכן רצו משפחה גדולה. היא אמרה כי גורמים מהרשויות להגנת הילד ביקרו בבית פעם אחת לפני כמה שנים, אך לא אמרה מדוע. היא עבדה כטכנאית אק"ג ובעלה כמקעקע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הבית בו הוחזקו הילדים שעברו התעללות בקליפורניה, ארה"ב. AP
השכנים לא שמעו את הילדים. בית המשפחה/AP

פגי אלן, אמו של הבעל, אמרה כי היא שוחחה עם רוג'רס על החשיבות שבניקיון הבית. לדבריה, בנה הרחיק אותה ממשפחה. "אנחנו משפחה נוצרית, אך ג'ונת'ן לא גדל כך", אמרה.

השכן לארי מגניי אמר כי לא היה לו מושג שחייהם עשרה ילדים בבית שמעבר לרחוב. הוא אמר כי ההורים היו מנופפים לשלום, אולם הוא מעולם לא ראה את הילדים בחצר הוא שמע אותם משחקים בבריכה. "זה בית די גדול", אמר. "אבל אני לא יודע איך אפשר לשמור עליו שקט כשיש לך עשרה ילדים. אני לא יכול לשמור עליו בשקט עם ילד אחד או שניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully