וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג אל-קאעדה בהקלטה חדשה: תל אביב וירושלים הן אדמה מוסלמית

איימן אל-זוואהירי קרא לג'יהאד נגד ארה"ב וגינה מדינות מוסלמיות המשתפות פעולה עם האו"ם. לדבריו, הרשות הפלסטינית "מכרה את אדמת פלסטין" וטראמפ "חשף את פרצופו האמיתי של מסע הצלב המודרני"

מנהיג אל-קאעדה בסרטון חדש: "לנקום במשטר בסוריה". רויטרס
אל-זוואהירי/רויטרס

ארגון אל-קאעדה פרסם הלילה (שני) הקלטה שבה נראה מנהיגו איימן אל-זוואהירי אומר כי תל אביב היא אדמה מוסלמית כמו ירושלים, וקורא לג'יהאד נגד ארצות הברית בשל העברת שגרירותה לבירת ישראל. בהקלטה, שפורסמה ברשת וטרם התבררה מידת מהימנותה, נשמע אל-זוואהירי אומר עוד כי מדינות מוסלמיות רבות הכירו בפועל בישראל ואף מקיימות עמה קשרים גלויים או חסויים. לדבריו, אותן מדינות הכירו בתל אביב או בירושלים המערבית כבירת ישראל "למרות שמדובר באדמה מוסלמית שלא ניתן לוותר עליה ולמסור אותה ליהודים".

מנהיג ארגון הטרור הסוני הקיצוני תקף בדבריו מדינות מוסלמיות שהצטרפו לאו"ם ובכך לדבריו נכשלו בייצוג האינטרסים של מוסלמים. זאת, בשל הכרתן בישראל והכפפתן להחלטות מועצת הביטחון של האו"ם והעצרת הכללית במקום לחוקי השריעה. אל-זוואהירי אף גינה את הרשות הפלסטינית והאשים אותה כי "מכרה את אדמת פלסטין".

אל-זוואהירי הוסיף כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ "היה חד וברור וחשף את פניו האמיתיים של מסע הצלב המודרני, שמולו אין מקום לכניעה ולוויתורים אלא רק להתנגדות ולג'יהאד". בדבריו התייחס להצהרות שהשמיע קודמו, אוסמה בן לאדן שחוסל במבצע אמריקני בשנת 2011, לפיהן "ארצות הברית היא האויבת העיקרית של המוסלמים" וזו "לא תוכל לחלום על ביטחון כל עוד הוא אינו מתגשם בפלסטין וכל עוד צבאות הכפירה לא יעזבו את אדמותיו של מוחמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully