וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה: זוחלים חוצניים מנסים לגרום לפריצת מלחמת עולם שלישית

19.5.2018 / 0:14

תיאוריית הקונספירציה המטורפת הוצגה בסרטון מלחיץ ביוטיוב, שטוען כי חייזרים ששולטים בעולם מחממים את האווירה באוקראינה כהסחת דעת. אתם יכולים לצחוק, אבל לא מעט אנשים מאמינים לזה

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

תיאוריית הקונספירציה שגורסת כי גזע של חוצנים זוחלים (הנקראים רפטיליאנים או אנשי לטאה) מנהלת את העולם שלנו היא לא דבר חדש. למעשה, היא פופולרית מאוד ברשת. הרעיון של אנשי לטאה בכדור הארץ נעשה פופולרי על ידי דייוויד אייק, הוגה תאוריות קשר, שטען כי חייזרים זוחלים משני צורה שולטים בכדור הארץ על ידי התמרה לצורה אנושית, וצוברים כוח פוליטי כדי לתפעל את החברה שלנו. אייק טען שרבים ממנהיגי העולם הם לטאיים או נשלטים בידי לטאיים.

לאחרונה, בעקבות סרטון יוטיוב מלחיץ במיוחד, התיאוריה הזו צברה תאוצה ולכדה אנשים נוספים, שכעת מאמינים כי אותם חייזרים מנסים להביא לפרוץ מלחמת עולם שלישית. היוטיובר 2CirclesArchive הוא שהעלה את הטענה הביזארית הזו, ולדבריו הזוחלים רוצים "לחמם את האווירה" באוקראינה כדי להסיח את דעת העולם מקיומם.

"הטפילים הזוחלים מודעים לכך שהאנושות מתחילה לגלות את קיומם ונוכחותם", אמר הקריין בסרטון, "זו הסיבה שהם זקוקים למלחמה הגדולה, זו הסיבה היחידה לקונפליקט הלא הגיוני הזה. זה הם נגד האנשים ולא האנשים נגד עצמם. הקרב הוא לא בין המערב לרוסיה".

עוד ב"אסור לפספס"

האם הוטלה עליכם קללה? המבחן הזה יגלה
מעלים תמונות לרשת החברתית? לא תאמינו כמה זה יכול לעזור לכם

ND עשרות אלפי בני אדם פונו מבתיהם במרכז אוקראינה בעקבות פיצוץ אדיר. רויטרס
אשמת החייזרים? פיצוץ אדיר במרכז אוקראינה/רויטרס

תומך הקונספירציות הידוע דייויד מיד שפך עוד שמן למדורה כאשר טען שלרוסיה יש את היכולת, אם תפרוץ מלחמת עולם, למחוק את ארצות הברית כולה תוך חצי שעה. "ההגמוניה האמריקאית תגיע לקיצה", אמר, "רוסיה לא מתכננת לצאת למלחמה, אבל היא ערוכה באופן מלא אם יתעורר הצורך".

נחזור לחייזרים: על פי בריאן דאנינג, בעל פודקאסט על עב"מים, מקורה של תיאוריית הקונספירציה על הזוחלים בסיפור קצר שהתפרסם בלוס אנג'לס טיימס ב-1934. תומכי התיאוריה מאמינים שהם מסוגלים "ללבוש" צורה של בני אדם, ואחד הנלהבים שבהם הוא דייויד איק, שמאמין שרבים ממנהיגי העולם הם בעצם היצורים הללו בתחפושת. על פי סרטון היוטיוב, העולם קרוב מאוד לחשוף אותם: "תעבירו את המידע האלה וספרו לכולם", נאמר שם.

"ניתן לשלול די בקלות כמעט את כל הטענות של איק", אמר בעל הפודקאסט, "במקרים בהם ההיגיון הפשוט לא מספיק, חיפוש קצר באינטרנט כבר יעשה את העבודה ויפסול את דבריו. ועדיין, מדובר בתיאוריית קונספירציה כך שהתומכים פשוט מתעלמים מההוכחות. אל תצחקו, איק מוכר הרבה ספרים. הרבה אנשים מאמינים לדברים האלה".

עוד באותו נושא

המכשפה העיוורת המתה מאשרת: בקרוב תפרוץ מלחמת עולם שלישית

לכתבה המלאה

צפו ושיפטו בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully