וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כלה הגיעה לחופתה במסוק, שהתרסק שניות לפני הנחיתה

15.5.2018 / 9:12

המסוק שהטיס את הכלה יחד עם עוד שלושה אנשים התרסק ממש מעל איזור החופה בסאו פאולו ועלה בלהבות. באורח נס הנוסעים יצאו כמעט ללא פגע והחתונה נמשכה כסדרה כשברקע שברי המסוק השרופים

TWITTER

כל כלה חולמת שטקס החתונה שלה יהיה הכי מיוחד וכזה שכולם יזכרו. את החתונה שלה הכלה הברזילאית שמיד נביא בפניכם את סיפורה, היא בטוח לעולם לא תשכח - ולא רק היא. זה קרה בסאו פאולו שבברזיל בשבוע שעבר, כשהכלה החליטה להגיע לחופתה במסוק, אלא שרגע לפני הנחיתה על הדשא, הטייס איבד שליטה, המסוק החל להסתחרר, התרסק על הקרקע ולאחר כמה שניות עלה להבות כשברקע האורחים ההמומים צורחים בהיסטריה.

צפו בדיווח החדשותי בטלוויזיה הברזילאית

זה היה יכול להיות סיפור טראגי, אלא שבאורח נס הכלה הצליחה להימלט מהמסוק ללא פגע, כשהטייס ושני האנשים הנוספים שהיו על המסוק נפצעו בצורה קלה בלבד. מה שעוד יותר מדהים זה שטקס החתונה נמשך כרגיל בזמן ששאריות המסוק השרופות עדיין נותרו על הדשא החרוך. על פי בעלי המקום, הכלה החליטה להמשיך כרגיל בטקס החופה למרות התאונה.

על פי הדיווח ב"או גלובו" הברזילאי, יחד עם הכלה היו על המסוק גם ילד וצלם שנפצעו בצורה קלה בלבד. הפעם התקרית הזו הסתיימה באורח נס של ממש, אבל בשנה שעברה כלה ברזילאית נהרגה בדרכה לחופה אחרי שהמסוק התרסק ממש סמוך למקום האירוע. אגב, ארוסה של הכלה אודיליי דאמאסנו, 32, בכלל לא היה מודע לכך שהכלה שלו מגיעה במסוק והמתין לה במקום מבלי שהוא מודע להתרסקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כלה ברזילאית.
תהיו בטוחים שהיא לא תשכח את החתונה הזו. הכלה לאחר ההתרסקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully