וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נטע תשאיר חותם? השירים הכי גדולים שיצאו מהאירוויזיון

10.5.2018 / 17:00

דווקא בשבוע הכי מתוח וואלה! גלובל בוחרת באסקפיזם: חג מקומי בגרמניה שיצא משליטה, דנה פרידר באולפן והשירים ההיסטוריים הכי גדולים שיצאו מתחרות האירוויזיון - ויחיו לנצח. צפו בתכנית

מערכת וואלה

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS בנושאים עולמיים עדכניים מזווית אחרת ובקצב מהיר.

חשבתם שהשבוע האחרון היה עמוס אירועים וברוחות מלחמה? בתחילת התכנית נהרי עומד על הכוננות והמתיחות המדינית והביטחונית שמגיעה שבוע הבא לשיא - מתיחות שהתגברה כבר השבוע עם התעצמות כוחו של ארגון חיזבאללה בבחירות בלבנון, מההחלטה של טראמפ לפרוש מהסכם הגרעין האיראני, מירי הרקטות לעבר רמת הגולן לאחר מכן ומשיאו של המבצע הצה"לי בתגובה לירי - וממשיך בסדרת אירועים מקומיים ובינלאומיים בעלי אופי נפיץ.

בהמשך התכנית - קצת אסקפיזם:
טל רימון, נציגת וואלה! NEWS בברלין, מדווחת על חג מקומי שיצא משליטה: בסוף השבוע הקרוב העולם הנוצרי מציין את עליית ישו השמימה, אבל בגרמניה החג עבר "טוויסט" אזרחי והפך ל-"יום האב" או "יום הגבר", במהלכו גברים יוצאים לברים ולפארקים ושותים לשכרה. המשטרה כבר מתכוננת לקראת עלייה בתאונות דרכים הנובעות מנהיגה בגילופין. האם תהיה עלייה בדיווח על הטרדות מיניות של נשים?

עוד בתכנית - מיוחד: באולפן "וואלה גלובל" מתארחים השחקנים יחזקאל לזרוב ודנה פרידר, שניים מכוכבי המחזמר החדש של תיאטרון "הקאמרי", "שורת המקהלה" - שעלה לראשונה כמחזמר בברודווי בשנת 1975 ועובד לסרט אמריקני מפורסם משנות ה-80'. בשיחה עם נהרי מספרים לזרוב ופרידר על הסיבות להצלחה של מחזות זמר, על החיים רצופי המהמורות ואכזבות של שחקנים ושחקניות והאם מחיאות הכפיים מהקהל בסוף ההצגה שוות את הכול.

ולקראת הופעתה של נטע ברזילי הישראלית בגמר האירוויזיון במוצ"ש: נסיים בכמה מהשירים האירופים המפורסמים שהופיעו בתחילת דרכה של תחרות הזמר - וכנראה יחיו לנצח.
צפו בתכנית, ושיהיה סופ"ש רגוע ומרובה הצלחות בכל התחומים הבינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully