וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מוכר נעצר בחשד שלא דיווח על עסקאות נדל"ן לרשות המיסים

9.5.2018 / 18:26

השחקן שכיכב על מסך הטלוויזיה בעבר נעצר על ידי חוקרי יחידת האכיפה של מס הכנסה בחשד שלא שילם מס על עסקאות רחבות היקף. החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב

שחקן מפורסם החשוד בעבירות מס. עיבוד תמונה
השחקן חשוד בעבירות בתחום המס בעסקאות נדל"ן גדולוץ/עיבוד תמונה

שחקן טלוויזיה ותיאטרון מוכר נעצר היום (רביעי) על ידי חוקרי מס ההכנסה בתל אביב בחשד שלא דיווח על עסקאות נדל"ן בהיקפים גדולים. החשוד יובא הערב לדיון בבית משפט השלום בתל אביב, שם יוחלט אם יוארך מעצרו.

השחקן אינו המפורסם היחיד שנחשד בעבירות בתחום המיסים. הדוגמנית בר רפאלי נחקרה בעבר ברשות המסים בחשד להעלמת מס בהיקף של מיליוני שקלים. במהלך החקירה הציגו החוקרים חומרים חדשים שנאספו בשבועות האחרונים, לאחר שהחקירה נגדה הפכה לגלויה. רפאלי נחשדה כי היא ואמה לא דיווחו באופן מלא על הכנסות מעבודות בחו"ל שנאמדו בעשרות מיליוני שקלים, שקיבלו "הנחות סלב" בגין מגורים, שימוש בכלי רכב ועוד בשווי של יותר ממיליון שקלים ללא דיווח, ושהציגו מצג כוזב לפקיד השומה כפר סבא בנוגע למעמד התושבות של הדוגמנית.

"הנחות הסלבס" הפכו לעניין מקובל במערכת השיווק בישראל ובעולם, כאשר חברות רבות מעניקות מתנות או כספים בהסכמים כתובים לידוענים ולמובילי דעת קהל, בתמורה לפרסום המוצר ברשתות החברתיות. ההנחות מסתכמות לעתים בעשרות אחוזים מהשווי האמיתי של המוצר, ולעתים הידוענים אף מקבלים את המוצרים אותם הם מפרסמים בחינם. חוק המס קובע כי כל קבלת דבר בעל ערך הניתן במתנה מחויב בדיווח לרשות המסים, והוא עשוי להיות מחויב במס.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully