וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרזת טראמפ, הכרעת ליסבון: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

8.5.2018 / 8:00

בעולם ממתינים להכרזתו של טראמפ על הסכם הגרעין עם איראן, אלאור אזריה השתחרר הבוקר מהכלא, ,תערוכה חדשה סוקרת את החידושים בתחום המזון והערב תתמודד נטע ברזילי בחצי גמר האירוויזיון

צילום:אלעד מלכה, רוני כנפו, ניב אהרונסון,רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

הערב החל מ-20:30 יתקיים באתר משדר חי שיביא את הצהרתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לגבי החלטתו בנוגע להסכם הגרעין עם איראן. הכתב בוושינגטון עמרי נחמיאס עם הפרטים.
אורן נהרי עורך חדשות החוץ עם התרחישים הצפויים והמשמעות של כל אחד מהם. הפרשן אמיר אורן על ההערכות בצה"ל לאפשרות של מתקפה איראנית.

ראש הממשלה יצא הבוקר לקפריסין, אך בניגוד לתוכניות הוא שב לארץ הערב. הכתבת המדינית טל שלו על ההערכה בירושלים לגבי הודעת טראמפ ועל פגישת הצפויה של נתניהו מחר עם נשיא רוסיה פוטין.

פרשת אלאור אזריה מגיעה הבוקר לסיומה- אחרי משפט מתוקשר ששיסע את החברה הישראלית ותשעה חודשים בכלא שוחרר הבוקר אלאור לביתו, רויטל בלומנפלד עם הדיווח סמוך לבית המשפחה ברמלה.
הפרשן המשפטי אשר הלפרין סיכם את הפרשה והתייחס לאפשרות של מחיקת הרישום הפלילי של אזריה.

בנתב"ג תרגלו הבוקר תרחיש של התרסקות מטוס. אבי אשכנזי דווח משדה התעופה.

איך ייראה המטבח שלנו בעוד עשרים שנה?,
יעל געתון מביאה את כל החידושים מכנס המזון הבינלאומי בתל אביב.

הערב יתקיים חצי הגמר הראשון של האירוויזיון בהשתתפות נטע ברזילי, אלא שהמעמד היציב שלה בראש טבלת ההימורים התערער קמעה בגלל שכנתנו קפריסין. שליח וואלה! NEWS לליסבון יניב דורנבוש דווח.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully