וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדכי מאשים: רוני מילוא עומד מאחורי תלונות שהוגשו נגדי

29.11.2000 / 13:28

הדברים נאמרו במסגרת עדותו של ראש אגף החקירות; מרדכי האשים את מילוא במהלך חקירתו במשטרה לפני כחצי שנה; סדבון: לא חקרנו כי הסיפור נשמע לנו מופרך; סדבון לא הכחיש את הטענות כי השתמש בתקשורת לטובת החקירה; העד הבא: נהגו לשעבר של מרדכי מהתקופה בה שרת כאלוף

השר לשעבר יצחק מרדכי, שמשפטו מתנהל בימים אלו בבית המשפט השלום בירושלים, טען בחקירתו במשטרה, לפני כחצי שנה, כי עמיתו למפלגה השר רוני מילוא עומד מאחורי אחת התלונות שהוגשה נגדו וזאת על מנת להזיק לו.

הדברים נאמרו במסגרת עדותו של ראש אגף החקירות במשטרה, רב ניצב יוסי סדבון, שהחל את עדותו בבוקר. סדבון הודה בחקירתו כי הטענה לא נבדקה מעולם משום שהסיפור נראה לו מופרך: "נראה היה שאין לו ידיים ורגליים", אמר סדבון.

פרקליטו של מרדכי, עו"ד יאיר גולן, הוסיף וטען כי מתלוננת נוספת שהעידה השבוע נגד מרדכי בבית המשפט, התקשרה למילוא לאחר חשיפת הפרשה ואמרה לו: "צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים".

מילוא סירב לענות להאשמות נגדו בטענה כי הדברים "אינם ראויים לתגובה".

אולם בית המשפט היה מלא מפה לפה ומרדכי לפי עדויות נראה עצבני. בתחילת עדותו של סדבון, טען עו"ד גולן, כי שתי הודעות שנלקחו ממרשו על ידי המשטרה אינן קבילות, כיוון שלא הודיעו לו על מה חוקרים אותו. השופטים לא קיבלו את הטענות הללו.

סניגור של מרדכי טען בפני סדבון כי הוא השתמש בתקשורת לטובת החקירה. סדבון לא הכחיש את הטענות הללו, וטען כי השימוש שנעשה הוא לגיטימי.

הקו בו נקטה ההגנה היה על מנת להראות כי הפרקליטות והמשטרה גילו להיטות יתר בנסיון להפליל את השר לשעבר. כמו כן ניסתה ההגנה להוכיח כי לסדבון עצמו יש מה להסתיר בנושא.

במשך היום אמור להעיד גם נהגו לשעבר של מרדכי, שגיא כהן, ששירת תחת פיקודו בעת שכיהן כאלוף פיקוד מרכז. על פי החשד, כהן הוא זה שאסף מדירתו של מרדכי את החיילת בה הוא ביצע לכאורה מעשים מגונים.

עד כה הופיעו בפני בית המשפט שתיים מהמתלוננות נגד השר לשעבר הנאשם בהטרדה מינית ומעשה מגונה. המתלוננת השלישית אמורה להעיד בימים הקרובים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully