וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבעלי לב חלש: אריה גרר ותקף את מנהל הפארק לעיני מבקרים

8.5.2018 / 1:12

בסרטון מאוד לא קל לצפייה, ניתן לראות את מייק הודג' בן ה-67 נכנס לשטח המגודר של הפארק ומוצא את עצמו נרדף על ידי החתול הפראי. התקיפה הופסקה רק כאשר אחד האנשים ירה באוויר

Marakele Predator Park

רגעים ארוכים של חרדה ואימה עברו על מייק הודג', שהותקף באכזריות בשבוע שעבר על ידי אריה, בפארק שהקים בעצמו ואותו הוא מנהל בדרום אפריקה. הודג' בן ה-67 הובהל לבית החולים עם פציעות בצווארו ובאזור הלסת אחרי התקרית המזעזעת, ולמרבה המזל שרד את המתקפה ואפילו צולם בתמונות מרגיעות שהופצו לתקשורת, אבל תיעוד האירוע מלמד שכל זה היה יכול להסתיים בטרגדיה ענקית - מלבד זו שהתרחשה עם מותו של האריה.

עוד ב"אסור לפספס"

השיטה הגאונית לפתוח בקבוק יין באמצעות מצית
קשה לצפייה: חתן נורה למוות בחתונתו בידי אחד האורחים

אריה תקף מנהל גן חיות. צילום מסך
האריה גורר את קורבנו/צילום מסך
אריה תקף מנהל גן חיות. צילום מסך
הודג' מחייך בבית החולים/צילום מסך

"מייק ואחד הריינג'רים היו מודאגים בגלל ריח שעלה ממתחם האריות וגרם לאחד מהם להתעצבן, אז הוא נכנס פנימה כדי לבדוק מה גרם לריח", סיפר אחד מחבריו של הקורבן, "הוא לא אידיוט שלא יודע להתמודד עם אריות, הוא יודע איך לתקשר איתם אבל הפעם משהו פשוט השתבש לגמרי".

אריה תקף מנהל גן חיות. צילום מסך
"משהו השתבש לגמרי". האריה הורדם לאחר התקרית/צילום מסך
אריה תקף מנהל גן חיות. צילום מסך
האריה נסוג לאחר ששמע את הירייה/צילום מסך

עדי ראייה צפו באימה בחתול הפרא רודף אחרי מנהל הפארק ותופס אותו בין שיניו רגע לפני שהספיק לצאת מהמתחם המגודר, ואז צרחו בחוסר אונים וקראו לעזרה כאשר ראו את האריה גורר אותו חזרה פנימה. אחרי כ-90 שניות בהן נראה היה שגורלו של הודג' קודר מאוד, נשמע קול ירייה והאריה ברח והתחבא ביו העצים. למעשה, חייו של הודג' ניצלו כנראה בשל תושייה של אחד מעובדי הפארק שירה באוויר והבהיל את התוקף האכזר.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית האירוע נמצא בבדיקה של הרשויות, האריה הומת והפארק נסגר למבקרים. פארק "מראקל" נוסד ב-2010 על ידי הודג' ואישתו, כריסי, אחרי שהיגרו לדרום אפריקה מבריטניה ב-1999.

אריה תקף מנהל גן חיות. צילום מסך
הודג' ואישתו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully