וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תקלה טכנית באחד השרתים": אפליקציית הניווט Waze קרסה

וואלה! TECH

6.5.2018 / 19:24

בשיא הפקקים של יום ראשון אחר הצהריים, אפליקציית הניווט Waze קרסה. האפליקציה כעת מציגה מסלול ליעד שלכם ללא חיווי על אודות פקקים באזור. למרות זאת, אתם יכולים עדיין להשתמש באפליקציות אחרות שניווטו אתכם הביתה עם חיווי על הפקקים

פקקים כביש החוף – בגלל עבודות ברכבת. מגד גוזני
פקקים בכביש החוף/מגד גוזני

בשיא הפקקים של יום ראשון, אפליקציית הניווט Waze קרסה. מבדיקה שלנו האפליקציה מציגה מסלול גנרי ולא מספקת מידע על זמן ההגעה או על פקקים בדרך, כך שהיא למעשה פועלת כמו כל תוכנת ניווט ללא היתרון של Waze שהוא דיווח עלמצב התנועה. מ-Waze נמסר: "מדובר בתקלה טכנית באחד השרתים. פועלים כעת לפתרון הבעיה". עוד ביום חמישי האחרון האפליקציה קרסה וכאשר המשתמשים ניסו לנווט הם קיבלו את ההודעה כי ישנה בעיית התחברות אל השרתים.

וייז היא אפליקציית הניווט הפופולרית ביותר, שנרכשה על ידי גוגל לפני כחמש שנים. מאז, גוגל איחדה את שרתי התנועה של וייז ביחד עם שרתי התנועה של המפות של גוגל, כתוצאה מכך, גם אם תשתמשו במפות של גוגל, תוכלו לקבל דיווחי תנועה שזהים ל-WAZE. במידה ו-Waze להבא לא תפעל, תוכלו תמיד לעבור למפות של גוגל או לחילופין - למפות של אפל במידה ויש לכם אייפון. המפות של אפל לא יספקו לכם מידע אודות פקקים ועומסים בכבישים, אך הן כן יוכלו לעזור לכם להגיע אל היעד. עוד ניתן להוריד באפליקציית המפות של גוגל, את המפות ישירות למכשיר שלכם, כך שגם ללא אינטרנט, תוכלו לנווט ללא שום בעיה. כדי לעשות זאת לחצו על האייקון עם שלושת השורות שעל יד שורת החיפוש באפליקציה, אחר כך לחצו על "offline maps" ואז על "מפות מותאמות אישית" ושם תוכלו לבחור את הרדיוס של המפה שאותה תרצו להוריד. המפה תהיה זמינה לצפיה גם ללא אינטרנט עד ל-60 ימים והיא תוכל לעזור לכם גם לנווט הביתה.

כאמור זו לא התקלה הראשונה של אפליקציית הניווט הפופולרית בשבוע האחרון, ביום חמישי בשעות אחר הצהריים האפליקציה קרסה ומסרה את ההודעה כי השרתים נפלו. עוד בשנה שעברה האפליקציה "חסמה" בטעות את כביש 1 בשעות הבוקר וגרמה לעומסי תנועה כבדים. אז מסרה החברה: "מדובר היה בטעות אנוש של גורם מוסמך, שתוקנה ברגע שהובאה לתשומת לבנו".

  • עוד באותו נושא:
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully