וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת פסקת ההתגברות, סיומו של מרוץ "ג'ירו ד'איטליה": המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

6.5.2018 / 8:00

החקיקה נגד ביהמ"ש העליון בועדת השרים לחקיקה, שר האוצר נפגש עם חקלאים מהדרום שסובלים מנזקים כלכליים בגלל הפלסטינים, ג'ירו ד'איטליה ביום האחרון בישראל, ב"ש נערכת לאליפות נוספת ונטע ברזילי ממשיכה לכבוש את ליסבון

צילום:שלומי גבאי, רוני כנפו, ניב אהרונסון,שי מכלוף עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

החקיקה נגד בית המשפט העליון יוצאת לדרך בוועדת השרים לחקיקה, אבל אם יש משהו שיעצור אותה זו היריבות בין ראש הממשלה נתניהו לבין יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט.
הכתב בכנסת יקי אדמקר דווח. הפרשן אמיר אורן על יחסי הכוחות האמיתיים.

השחיתות ברשויות המקומיות- עשרה עובדי עיריית בית שמש, בהם בכירים נעצרו הבוקר בחשד לשוחד, קבלת דבר במרמה, הפרת אמונים ועוד. אבי אשכנזי, הכתב לענייני משטרה עם הפרטים.

שר האוצר משה כחלון הגיע היום לדרום כדי לדון עם החקלאים על דרכי הפיצוי על הנזקים שגרמו העפיפונים מעזה לחקלאים.הכתב בדרום יניר יגנה עם הפרטים.

רגע של שפיות נחת מדינת ישראל בסופשבוע הזה עם הג'ירו ד'יאטליה. היום ירכבו הרוכבים מבאר שבע עד אילת.
אמיר בוחבוט מדווח.סגנית שגריר ישראל באיטליה עפרה פרחי, לשעבר מנכ"לית איגוד האופניים, התראייינה באולפן.

הפועל באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים אתמול והביאה לחגיגות לא רשמיות של אליפות. אורן יוסיפוביץ' מוואלה ספורט על הדרך לאליפות שלישית ברציפות.

מחרתיים תתמודד נטע ברזילי בחצי גמר האירויזיון והציפיות הישראליות בשמיים, יניב דורנבוש, שליח וואלה! NEWS דווח מליסבון.

הממלכה המאוחדת בטירוף לקראת החתונה המתקרבת, של הנסיך הארי ומייגן מרקל אבל עוד לא נרגעת מהנסיך החדש לואי. גל סלונימסקי עוקבת בדריכות כמו הרבה מליונים אחרי הנסיך החדש וההכנות לטקס בעוד פחות משבועיים.

סטורמי דניאלס, שחקנית הפורנו לשעבר שבילתה לילה עם דונלד טראמפ לפני יותר מעשר שנים השיגה את מה שרצתה - היא מפורסמת. והלילה היא גם הופיעה בתוכנית סאטרדיי נייט לייב.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully