וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לאחר ששוחררה: פלסטינית בת 23 נעצרה בחשד לניסיון פיגוע דקירה

הצעירה נעצרה בקרבת תחנת המשטרה בחדרה כשהיא נושאת סכינים מאולתרות. חקירתה העלתה כי היא שוחררה באותו יום מכלא השרון, שם ריצתה עונש מאסר בגין ניסיון פיגוע דקירה בירושלים

ניידות של משטרת חדרה. שלומי גבאי
כתב אישום יוגש נגד החשודה בתחילת השבוע. ניידות משטרה בחדרה/שלומי גבאי

בית משפט השלום בחיפה האריך אתמול (שישי) בארבעה ימים את מעצרה של פלסטינית בת 23, איה שואמרה תושבת מחנה הפליטים שועפאט, שנעצרה ביום חמישי סמוך לגדר תחנת המשטרה בחדרה כשהיא נושאת עמה סכינים מאולתרות בחשד שהייתה בדרכה לבצע פיגוע דקירה.

שואמרה נעצרה לאחר שפקח עירוני הבחין בה וחשדו התעורר. הפקח הזעיק שוטרים שהגיעו למקום, עצרו אותה ולקחו אותה לתחנה. לאחר מעצרה סיפרה לשוטרים בתחנה על כוונתה לבצע פיגוע בעיר. בדיקת המשטרה עלתה כי שעות ספורות קודם לכן השתחררה שואמרה ממאסר ממושך בכלא השרון - שאותו ריצתה בשל ניסיון פיגוע דקירה בירושלים.

בני משפחתה של שואמרה שהגיעו לאסוף אותה מהכלא גילו שעלתה על טרמפ צפונה לכיוון חדרה. בהמשך התברר להם דבר מעצרה והם הגיעו לדיון בבית המשפט, שם הציג רב-סמל מתקדם דודי אלפסי מטעם המשטרה הצהרת תובע נגדה והודיע כי חקירתה תמה וכי בתוך כמה ימים יוגש נגדה כתב אישום. השופט יניב הלר שלח את שואמרה האריך את מעצרה עד ליום שני, אז יוגש נגדה כתב האישום. עו"ד אראם מחאמיד, המייצג אותה מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר כי רק לאחר שילמד את תיק החקירה, יוכל הוא להגיב לעבירות שמייחסת המדינה לשואמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully