וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור ארבעה ימים: נתניהו הסיר את הפוסט השקרי נגד בני סכנין

3.5.2018 / 16:34

הפוסט בו נטען כי הקבוצה לא כיבדה דקת דומייה לזכר עשרת הרוגי אסון השיטפון בערבה, הועלה לעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה ביום ראשון. רק כעבור ארבעה ימים, צוות הניו מדיה של רה"מ מחק אותו, זאת למרות שכבר ביום שני התברר כי הדיווח בפוסט שקרי

צילום: חדשות עשר, עריכה: יאיר דניאל

ראש הממשלה בנימין נתניהו הסיר היום (חמישי) את הפוסט השקרי נגד קבוצת הכדורגל בני סכנין, בו נטען כי הקבוצה לא כיבדה דקת דומייה לזכר עשרת הרוגי אסון השיטפון בערבה. הפוסט המקורי עלה ביום ראשון, ורק ארבעה ימים לאחר מכן הוא נמחק על ידי צוות הניו מדיה של ראש הממשלה, זאת למרות שכבר ביום שני התברר כי הדיווח בפוסט שקרי.

נתניהו תקף את אוהדי סכנין, זאת למרות שלטענת כל האנשים שהיו במקום, כולל שחקני ואנשי הקבוצה היריבה הפועל רעננה, הדבר לא התרחש. חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) התייחסה בחשבון הטוויטר שלה למחיקת הפוסט ואמרה כי "ראש ממשלת ישראל משקר, מתגזען, מסית, לא מתנצל. פגע וברח. פוגע לשווא ובורח בלי מילת התנצלות כשאף אחד לא שם לב".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
אבו יונס פנה במכתב דרישה לנתניהו: הסר את הפוסט נגד סכנין
בני סכנין: "מדאיג שראש הממשלה נסחף לדברי שקר". קורצקי: "לא היה משהו חריג"

הפוסט של נתניהו נגד סכנין. --, מערכת וואלה! NEWS
הפוסט שהועלה בעמוד של ראש הממשלה לפני כארבעה ימים - והוסר/מערכת וואלה! NEWS, --

אתמול פנה יושב ראש קבוצת בני סכנין, מוחמד אבו יונס, במכתב לנתניהו, ובו ביקש שיסיר את הפוסט שכתב. במכתבו כתב אבו יונס שהוא מאמין שנתניהו יכתוב פוסט חדש שבו הוא מתקן את המעוות. "כשראש הממשלה תוקף על סמך שקרים זה חמור מאוד", קבע גורם בהנהלה, "סכנין היא סמל למגזר הערבי ולמעשה דבר כזה גורם לצל שמטיל ראש הממשלה על כלל המגזר ומן הראוי שיסדר זאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראש הממשלה נתניהו בישיבת ממשלה, 15 באפריל 2018. רויטרס
יו"ר הקבוצה ביקש שהפוסט יוסר. נתניהו/רויטרס

ח"כ עמיר פרץ (המחנה הציוני) מתח ביקורת נגד ראש הממשלה ואמר: "נתניהו לא יכול להמשיך להתנהל בפייסבוק כמו נער מתבגר שמנסה לחמוק מהשגחת ההורים שלו. בתחילת השבוע האשים נתניהו ציבור שלם בלי לבדוק את העובדות. היום הוא חוזר בו בלי שום הבהרה או התנצלות. ראש ממשלה נתניהו חייב דין וחשבון לאזרחים שהסית נגדם".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully