וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנהג מדמם כולו": הדיווח למד"א על הדקירה באוטובוס בעפולה

3.5.2018 / 16:12

בהקלטה של מוקד 101 נשמעת אחת מעדות הראייה לאירוע מדווחת למוקדנית כי "יש תאונה של אוטובוס בעפולה עילית. האוטובוס עשה תאונה. הנהג כולו מדמם. יש שם עוד פצועים, שניים לפחות". במהלך דיון הארכת המעצר של החשוד באירוע אמר השופט: "לא השתכנעתי שהמניע לאומני"

עריכה: יאיר דניאל

"יש תאונה של אוטובוס בעפולה עילית. האוטובוס עשה תאונה. הנהג כולו מדמם. יש שם עוד פצועים, שניים לפחות" - כך נשמעה בהקלטה של מוקד 101 של מד"א, הקריאה של אחת מנוסעות האוטובוס בעפולה אמש. מיד לאחר שסיימה לדווח למוקדנית על שראו עיניה, נאמר לה שאמבולנס בדרך אליהם לזירת האירוע.

היום עצרה המשטרה צעיר בן 28 בחשד לניסיון רצח של הנהג בתום סריקות שנמשכו במהלך שעות הלילה. מעצרו הוארך בחמישה ימים עד ליום שני. עו"ד ניזאר עבוד המייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית מסר כי מרשו מכחיש את המיוחס לו. "נפגשתי עם מרשי היום לפנות בוקר והוא מסר בצורה מפורשת שאין לו קשר לאירוע, הוא לא היה ליד האוטובוס, לא דקר והוא מכחיש כל קשר", הוסיף. השופט נעמן אדריס אמר במהלך הדיון כי לא השתכנע שהחשוד פעל ממניע לאומני.

שמעון גבאי נהג האוטובוס הדקור מעפולה בבית החולים רמב"ם, חיפה. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
גבאי, היום בבית החולים רמב"ם/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

שמעון גבאי, נהג האוטובוס שנדקר, אמר כי שני תוקפיו לא אמרו כלום בטרם דקרו אותו. לדבריו, השניים עלו בתחנה ועוד בטרם הספיקו לשלם התקיפו אותו. "זה נראה לי יותר פיגוע מאשר משהו פלילי. הם לא אמרו כלום", הוסיף בשיחה עם וואלה! NEWS ממיטתו במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה. "איך שהם עלו סגרתי דלת, התחלתי לנסוע ובום תקפו אותי. האטובוס התדרדר, איבדתי שליטה ואיבדתי את ההכרה לרגע".

גבאי, ששב להכרה הבוקר בבית החולים לאחר שחל שיפור במצבו, צפוי לעבור מחר למחלקה הנוירו-כירורגית. "האוטובוס היה יחסית מלא נוסעים, עם ילדים, חבר'ה דתיים עם עגלות. זה היה יכול להיגמר באסון גדול, אם האוטובוס היה יורד את כל רחוב קפלן למטה. אני לא יודע איך הצליחו לעצור אותו אני לא הייתי בהכרה", הוסיף. בעקבות תקיפתו פתחו הבוקר נהגי חברת "סופרבוס" בשיבושי פעילות קווי האוטובוסים בעפולה ובערים נוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully