וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגוף בפקקים של הג'ירו בירושלים, הלב עם נטע בליסבון: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

מירי מיכאלי

3.5.2018 / 14:00

איום העפיפונים בדרום, שיפור במצבו של נהג האוטובוס שנדקר, רוני ריטמן פורש מהמשטרה, נציבת שב"ס ניסתה למצוא חומרים מפלילים על מפקד מחוז דרום, ג'וליאני מודה שטראמפ שילם "דמי שתיקה" לחשפנית, הג'ירו ד'איטליה בישראל, נטע ברזילי מתכוננת ותאילנד הפחות מוכרת

צילום:ניב אהרונסון, רוני כנפו, שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של מירי מיכאלי:

הסלמה בדרום- בחסות מזג האוויר היבש, טרור העפיפונים נמשך, וצה"ל מגלה שמה שנחשב לאיום זניח, הולך והופך לבעיה משמעותית. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט דווח.

שיפור במצבו של נהג האוטובוס שמעון גבאי שנדקר הלילה בעפולה ומאושפז בבי"ח רמב"ם, המשטרה עצרה חשוד בדקירה והרקע למעשה נבדק, הכתב יואב איתיאל עם הפרטים.

מפקד להב 433 לשעבר- ניצב רוני ריטמן, הודיע הלילה על החלטתו לפרוש מהמשטרה. אבי אשכנזי הכתב לענייני משטרה על הנסיבות שהביאו לפרישה ופרטים חדשים על החשיפה לפיה נציבת שב"ס עפרה קלינגר ניסתה לאסוף חומר מפליל נגד מפקד מחוז דרום בשב"ס אשר שריקי, שהתמודד מולה.

רודי ג'וליאני, עורך דינו של נשיא ארה"ב, מודה היום שטראמפ שילם את דמי השתיקה לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס.
עורך חדשות החוץ- אורן נהרי על ההודאה ועל המחתרת הבאסקית שהודיעה על פירוקה.

החל ממחר בישראל, אחד מאירועי הספורט הגדולים והניצפים ביותר, הג'ירו דאיטליה, בהשתתפות 176 רוכבים מהטובים בעולם שיחצו את המדינה בשלושת הימים הקרובים במסלולים שיעברו בין היתר בירושלים, חיפה, תל אביב, באר שבע ואילת. דני בנעים, המפיק הראשי של הג'ירו בישראל, עם כל הפרטים.

משלחת של אנשי עסקים מתלווה לביקורו של הנשיא ריבלין באתיופיה. שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים שעומד בראשה על שיתופי הפעולה.

היום מתקיימת החזרה השניה של נטע ברזילי, לקראת האירויזיון בשבוע הבא אליו היא מגיעה עם הר של ציפיות . שליח וואלה! NEWS לליסבון, יניב דורנבוש דווח.

מי שעדיין לא סגר את חופשת אוגוסט והחגים, מוזמן לתכנן קפיצה לאיים בתאילנד, ואנחנו לא מתכוונים לקופנגן, זיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות עם ההמלצות.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully