וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל"ג בעומר לוהט, כל מה שצריך לדעת לקראת המדורות:המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

2.5.2018 / 14:00

המשטרה חוקרת חשד בעניינה של נציבת שב"ס, ראש המכינה שחניכיה נספו בשיטפון התפטר, הנחיות נגד קיום מדורות ל"ג בעומר בשל מזג האויר, פייסבוק מתחרה בטינדר וריאל מדריד בגמר.

צילום:ניב אהרונסון, שי מכלוף,שלומי גבאי, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


המשטרה מנהלת בדיקה סמויה נגד נציבת שירות בתי הסוהר רב גונדר עופרה קלינגר. אבי אשכנזי הכתב לענייני משטרה עם הפרטים.

ל"ג בעומר בלי מדורות? בשל מזג האוויר השרבי והאביך- הוחלט במספר עיריות לאסור על קיום מדורות,
למשל בעיר,יואב איתיאל דווח.
רב רשף יניב קטן, מפקד מרכז השליטה הארצי של הרשות הארצית לכבאות והצלה עם ההנחיות וההכנות של שירותי הכיבוי.

גורמים במשרד המשפטים מעריכים כי רק לקראת סוף השנה יחליט היועץ המשפטי לממשלה מנלבליט האם להגיש כתב אישום בחקירות נתניהו. הכתב לענייני משפט דניאל דולב עם הפרטים.

שישה ימים לאחר שנסחף בערב נמשכים החיפושים אחר נהג המשאית איימן ג'אבר, היום התקיימה באזור החיפושים הערכת מצב של צוותי החילוץ, הכתב בדרום יניר יגנה עם הפרטים.


IATI האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות נזעק בעקבות פסק דין תקדימי של בית המשפט העליון, שפסק לטובת רשות המסים בנושא מיסוי אופציות המוענקות לעובדי חברה ישראלית שהיא חברת-בת של חברת הייטק בינלאומית.
ארז צור יו"ר משותף של הארגון התראיין בנושא.


פייסבוק מציגה כמה חידושים והמעניין שבהם כניסה לתחום ההיכרויות. מייקי לוי, עורך וואלה טק על הבשורות של צוקרברג ובהן תחרות לטינדר.

ליגת האלופות: ריאל מדריד עולה שנה שלישית ברציפות לגמר. מיכאל יוכין מוואלה ספורט על ההצלחה וגם על המשחק הערב - ליברפול מול רומא.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully