וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך השתחלו גברים לתחרות החזה הסקסי של עיתון "הסאן"?

3.5.2018 / 11:19

העיתון הלונדוני ספג לא מעט ביקורות בעקבות הקמפיין השנתי שלו שבו הוא מעודד נשים להצטלם טופלס ומעניק פרס כספי לזוכה בתחרות החזה הכי יפה. תנועה פמיניסטית לקחה את הביקורת צעד קדימה ושכנעה גם גברים להשתתף בתחרות. ההיענות היתה מרשימה

אתר רשמי

בסרטון: זו השופטת בתחרות, קלי ברוק

ה"סאן" הלונדוני, עיתון הרכילות המוכר באנגליה, ספג ביקורת גדולה בשנים האחרונות בעקבות קמפיין שנקרא "Bust In Britain", תחרות שבה בחורות מעלות תמונות חושפניות של עצמן בעירום חלקי או מלא טופלס במסגרת תחרות שבה זוכה האישה עם השדיים הכי יפים, או יותר נכון עם הקו המפריד בין השדיים הכי יפה. המנצחת המאושרת מקבלת פרס כספי של 5,000 ליש"ט וסט צילומים באיביזה.

יסמין מקלאוד שזכתה בתחרות ב-2017 אמרה שזה שינה את חייה וטענה ש"זה הדבר הכי טוב שקרה לה אי פעם". אולם, קבוצה של פמיניסטיות באנגליה שיוסדה רק השנה, יצאה נגד החפצת הנשים, ויזמה קמפיין קמפיין שבו היא מעודדת כמה שיותר גברים או אנשים לא מגדריים להשתתף בו.

"החוקים לתחרות הזו אינם מונעים מגברים ואנשים שאינם מגדריים להשתתף בה, ואנחנו מעודדים אנשים מכל הסוגים להעלות סלפי של עצמם ולהביא את התחרות של ה"סאן" למאה ה-21. כל חזה הוא יפה, העיתון צריך לעודד את כולם להרגיש טוב עם הגוף שלהם", כך הסבירה קריס אופוקו, מהמייסדות של התנועה הפמיניסטית. ואכן, הרבה גברים נענו לאתגר הזה, ואת חלקם אתם יכולים לראות למטה בתמונות הדי לא שגרתיות. מה דעתכם?

חזה גברי.
בילאל, 32
חזה גברי.
ג'וני, 28
חזה גברי.
נואה, 30
חזה גברי.
פארוק, 32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully