וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמעט קראתי לה טיפשה - ואז הבנתי מי זו ומי אבא שלה"

3.5.2018 / 0:05

בינדי ארווין בת ה-19 מוכרת באוסטרליה ומחוצה לה משלל סיבות: היא שחקנית, זמרת, מנחה ואפילו זכתה ב"רוקדים עם כוכבים", אבל מעל הכול - היא מכבדת את מורשת אביה, אגדת תכניות טבע

ET

בינדי ארווין בת ה-19 היא דמות מאוד מוכרת באוסטרליה, ושמה ממש לא זר גם מחוץ לארץ מולדתה. יש לכך לא מעט סיבות: בגילה הצעירה, בינדי הספיקה כבר לנסות את מזלה כשחקנית, זמרת ומנחת טלוויזיה, והיא אפילו זכתה באחת העונות של "רוקדים עם כוכבים" האוסטרלית. ועדיין, בין אם היא רוצה בכך או לא, היא הייתה ונותרה בעיקר "הבת של לוכד התנינים". אביה, סטיב ארווין, הוא אייקון באוסטרליה - אגדה של ממש - בזכות תכניות הטבע השונות שלו ששודרו במשך כמה עשורים.

עוד ב"אסור לפספס"

לטוס בהיי: המטוס הראשון שעשוי כולו מקנאביס
סקסולוגים חושפים: אלה הנקודות בגוף שמטריפות גברים במיטה

לפחות כלפי חוץ, נראה שבינדי לא נרתעת מההשוואה בינה לבין "לוכד התנינים", להיפך. היא עושה כל שביכולתה כדי לכבד את מורשת אביה, מגלה את אותו קסם מיוחד ששובה את בני האדם ומתחזקת גם קשר קרוב ויוצא דופן עם בעלי חיים מסוגים שונים. בדיוק כמו אחיה רוברט (בעצמו דמות טלוויזיונית), בינדי הייתה באור הזרקורים כבר בגיל צעיר בשל עיסוקיו של סטיב ארווין. כבר כשהייתה בת חצי שנה, היא הופיעה בפרסומת לתוכנית שלו - אביה הניח אותה על גבו של תנין ואמר: "אתם צופים ב'אנימל פלאנט' עם צייד התנינים, ומשפחתו".

מאז, היא גדלה וצמחה ובלי ספק הצליחה להרוויח את אהבת הקהל גם בזכות עצמה, אבל היא מעידה על עצמה שהתשוקה הגדולה שלה היא לעולם החי. היא עדיין גרה ועובדת בגן חיות "אוסטרליה", שנוסד ונוהל על ידי משפחתה מאז שנת 1970. "ביליתי את כל חיי בגן חיות, וזה די מטורף", אמרה בראיון, "אין הרבה ילדים שיכולים לומר את זה. רק כשהייתי בת שלוש הבנתי שאנחנו לא מגיעים לשם בכל יום מחדש, אלא ממש חיים שם".

יחד עם אחיה ואימה, היא דואגת ששמו של סטיב ארווין, שהיה גיבור עבור לא מעט אנשים באוסטרליה, לא יישכח לעולם. "אנחנו רוצים לוודא שהמסר שלו לגבי הטבע והשמורות יישמר", אמרה בינדי,.מוקדם יותר השנה היא כתבה פוסט מרגש באינסטגרם לזכרו של אביה, שנפטר בשנת 2016 כאשר היה בן 44 בלבד בנסיבות מחרידות (אם כי לא מפתיעות, בהתחשב בעבודתו) - הוא נעקץ בליבו על ידי חתול ים בזמן שצילם דוקו תת ימי על היצורים המסוכנים באוקיינוס. "אני מבטיחה לעשות את הטוב ביותר כדי לעשות אותך גאה ולוודא שהמורשת שלך תחיה לנצח", היא כתבה.

לאחרונה, העולם קיבל הוכחה לאפקט שיש לשם שלה. גולש טוויטר בשם Zeke TF צייץ תמונה שהיא העלתה, והפך ויראלי לאחר שהודה שעמד לכנות אותה "טיפשה" על כך שהצטלמה על עכביש על גופה, ואז קלט במי מדובר. "נענעתי בראשי ואמרתי לעצמה שאנשים לבנים הם כאלה טיפשים, ואז ראיתי את שם המשפחה שלה.. תמשיכי בכל הפעילויות שלך, תהיי בטוחה, אנחנו אוהבים אותך", הוא כתב. הציוץ הזה זכה ל-618 אלף לייקים ול-150 אלף ציוצים מחדש, כולל מבינדי בעצמה שאף הגיבה: "תודה רבה לך. מקווה שתוכל לבקר אותנו בגן החיות יום אחד".

צפו בה עם אביה ב-2002

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully