וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתפללים שיימצא חי": בני משפחתו של נהג המשאית שנעדר בערבה מודאגים

28.4.2018 / 3:31

משפחתו של איימן ג'אבר, הנהג שמשאיתו נמצאה בשיטפון בערבה, עוקבת בדריכות אחר החיפושים בדרום, שהופסקו בשל תנאי מזג האוויר ויחודשו מחר. "אנחנו מבינים שעברו הרבה שעות", אמר אחיו, "אבל מאמינים שאינשאללה יקרה לנו נס"

צילום: שי מכלוף ודוברות כבאות והצלה

משפחת ג'אבר מטייבה שבמשולש, יחד עם העיר כולה, עוקבים בדאגה אחר החיפושים אחר איימן ג'אבר בן ה-47, הנהג שנעדר לאחר שמשאיתו נסחף בשיטפונות בדרום, סמוך לשעה 21:00 אמש. החיפושים אחריו הופסקו בשל תנאי מזג האוויר, והם צפויים להתחדש מחר.

איימן נשוי מזה עשור ואב לארבעה ילדים, הגדול שבהם בן תשע. הוא נהג משאית ותיק, וגם בעלי המשאית שבה נהג, והוא מוביל תוצרת חקלאית בשירות חברות גדולות כבר שנים רבות. אתמול הוא יצא מביתו בשעות הבוקר ונסע דרומה למושב נאות הכיכר שבצפון הערבה. במהלך היום שוחח עם בני משפחתו ושאל לשלומם.

איימן ג'אבר, שהוכרז כנעדר לאחר שמשאיתו נמצאה בשיטפונות בערבה, אפריל 2018. באדיבות המשפחה
אב לארבעה ילדים. ג'אבר/באדיבות המשפחה
פעולות חיפוש אחר נהג משאית שנעדר אחרי השיטפון בערבה, 27 באפריל 2018. שי מכלוף
משאיתו של ג'אבר בערבה, היום/שי מכלוף

סמוך לשעה 23:00 החלו להתקבל בבית המשפחה שיחות טלפון רבות מנהגים העובדים עם איימן, שהבינו שהוא הנהג שהוגדר נעדר לאחר שמשאיתו נמצא הפוכה. בני המשפחה המודאגים האזינו לדיווחים בתקשורת ויצרו קשר עם אנשים שעובדים איתו כדי להבין מה קרה.

בשיחה עם וואלה! NEWS סיפר אחיו אחמד: "אני גר עם משפחתי מעל הבית של איימן. העירו אותי בשעה 02:00 וסיפרו לי את מה שקרה. חלק מהאחים שלי ועוד כמה בני דודים נסעו לדרום כדי להיות קרובים לחיפושים, אבל בגלל תנאי מזג האוויר המשטרה חסמה בשלב מסוים את האזור".

"אנחנו מבינים שעברו הרבה שעות", אמר האח. "אנחנו רואים את זרם המים החזק ואת הנזקים שקרו, ומבינים שהמצב לא טוב, אבל מאמינים שאינשאללה יקרה לנו נס. אנחנו מתפללים לאלוהים שבשמיים שיעזור לנו למצוא אותו חי. אולי הוא נסחף לאיזה מקום רחוק ומחפש עזרה. הבעיה היא שעכשיו אי אפשר להמשיך בחיפושים כי מזג האוויר לא מאפשר את זה. אין לנו הרבה מה לעשות, אבל אנחנו מתפללים שימצאו אותו ואנחנו מקווים שהוא חי".

(עדכון ראשון: 19:30)

פעולות חיפוש אחר נהג משאית שנעדר אחרי השיטפון בערבה, 27 באפריל 2018. שי מכלוף
סריקות אחר ג'אבר, היום/שי מכלוף
פעולות חיפוש אחר נהג משאית שנעדר אחרי השיטפון בערבה, 27 באפריל 2018. שי מכלוף
פעולות חיפוש אחר נהג משאית שנעדר אחרי השיטפון בערבה, 27 באפריל 2018/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully