וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדיחה הענקית והכואבת של הבחור שרצה להרשים בחורה בחוף הים

28.4.2018 / 0:38

סטודנט אמריקאי עם ביטחון מופרז ניסה להתחיל עם בחורה בדרך מקורית על חוף הים, אבל תאונה בלתי צפויה הובילה לכישלון מפואר, שבסופו מצא את עצמו חוטף מכות ממנה כשהוא מושפל על הרצפה

JaredStrube

הסרטון הזה צבר כבר יותר מחמש מיליון צפיות ביוטיוב והוא מציג תיעוד של חיזור ביזארי במיוחד בין סטודנטים בפלורידה, וממחיש כמה גבוה יכול להיות מחירו של ביטחון עצמי מופרז. בסרטון נראה ג'ו מנואל, סטודנט מפורט לאודרדייל, מנסה להרשים בחורה שצדה את עינו עם שורה של תרגילים על החוף הים.

לפחות בשלב ראשוני זה דווקא הולך לו לא רע, אבל דווקא אז, כשחבורה של אנשים מתאספת סביבו והבחורה שעבורה יועדה המחווה מתחילה להשתכנע, הוא מבצע סלטה, מועד ומפיל אותה ארצה בכוח.

עוד בנושא
נראה אתכם לא צוחקים על הפדיחה הנוראית של מלכת היופי
הפדיחה הגדולה של חובבת היוגה היפהפייה בחוף הים

בתגובה, האישה קמה בתסכול, בועטת ומכה את המחזר המאוכזב, ומקנחת בכמה סטירות ללחיו, לפני שאחד מחבריו חס עליו ומפנה אותו מהמקום מושפל, בלי דייט, ועם שיעור חשוב לחיים: לעולם, אבל לעולם אל תתרברב בפני בת זוג פוטנציאלית על משהו שאינך מומחה בו.

ג'ו שלנו למד את זה בדרך הקשה, וספק אם ינסה שוב את התרגיל ההרפתקני בנסיבות דומות. סביר להניח שבפעם הבאה שירצה להתחיל עם בחורה, יבחר במשפט פתיחה סטנדרטי, כזה שמרווח הטעויות בו הכי קטן שרק אפשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully