וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי הציע לאלי ישי: שר בש"ס בתנאי שתסגור את מפלגתך

25.4.2018 / 10:45

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס אריה דרעי העביר באמצעות הרב שלמה עמאר את ההצעה ליריבו הפוליטי, ובתנאי שיסגור את מפלגת "יחד". ישי, שנפגש עם הרב עמאר, דחה את ההצעה. "יש לי דרך, אני לא מחפש ג'וב", אמר. בסביבת דרעי הכחישו: ההצעה הגיעה מהרב

עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: ריאיון עם אלי ישי בוואלה! TALK, פברואר)

יו"ר שס אריה דרעי העביר הצעה ליריבו הפוליטי אלי ישי, באמצעות הרב שלמה עמאר, לכהן כשר במפלגת ש"ס ובתנאי שיסגור את מפלגת יחד שעומד בראשה מאז הבחירות האחרונות - כך נודע לוואלה! NEWS. ישי שנפגש הבוקר (רביעי) עם עמאר, המכהן כרב הראשי לירושלים, דחה את ההצעה.

"יש לי דרך", אמר ישי לרב בתשובתו להצעה. "אני לא מחפש ג'וב. מי שלא מוכן לקבל את הדרך הזו של מפלגת יחד, כנראה לא רוצה שלום ספרדי אמיתי". פטרונו הרוחני של ישי, הרב מאיר מאזוז, מבכירי הרבנים הספרדים במגזר החרדי, דחה השבוע כל הצעה שאינה איחוד בין מפלגת יחד לש"ס, בשיטת "ריצ'רץ'". מנגד, מקורבי השר דרעי הכחישו שהיתה הצעה. "מדובר בשקר מוחלט", אמרו. מאוחר בסביבת דרעי נטען כי "במסגרת שיחות הפיוס בין דרעי והרב עמאר, האחרון ביקש תפקיד שר עבור ישי בתמורה לסגירת מפלגתו". הם הוסיפו כי "דרעי סרב לתת לישי כל תפקיד בכנסת או בממשלה, אבל הציע תפקידים אחרים". עד כה ישי דחה את כלל ההצעות.

עוד בוואלה! NEWS:
הכחלון הבאה: מפלגה בראשות לוי-אבקסיס זכתה לשמונה מנדטים בסקר
עקב דרישת חיות: הדיון בוועדת השרים על פסקת ההתגברות יידחה

אריה דרעי ואלי ישי. ראובן קסטרו
ישי בחר שלא להיענות להצעת דרעי/ראובן קסטרו

הפגישה בין ישי לרב עמאר שאליה הצטרף איש העסקים צבי עמר, מבעלי רדיו 'קול ברמה' שנמצא ביריבות מולד דרעי, התקיימה לאחר הפגישה בין עמאר לדרעי אתמול במה שהוביל לסיום סכסוך מר בין השניים.

שיא הסכסוך בין עמאר לדרעי נרשם לפני כחצי שנה אז נחשפו קלטות בהן נשמע דרעי אומר כי עמאר מעוניין רק בשליטה. "אמרתי לך כבר 50 פעם, אני לא טיפש. אני יודע כמה עמאר יכול להוסיף לנו, אבל אני יודע גם שסגרתי את ש"ס כיוון שהוא רוצה לשלוט. אין לו משהו אחר. משעמם לו כל היום...הוא צריך את הכוח", נשמע יו"ר המפלגה בהקלטות.

אריה דרעי בפגישת פיוס עם הרב שלמה עמאר ויצחק יוסף. מערכת וואלה!
בתום פגישה ארוכה, הצליחו להתפייס. דרעי, הרב יוסף והרב עמאר, אתמול/מערכת וואלה!

לדברי דרעי, עמאר רימה אותו והוא אינו מתאים להיות מנהיג רוחני. "לשים אותו מנהיג רוחני שלנו, לקרב אותו ולתת לו את העוצמה הזו, זה לא יעזור כיוון שאם אתה תיתן להם אצבע הכי קטנה הם ייקחו לך את כל היד. הם הרבה יותר מתוחכמים, אין להם מחסומים, אין להם שום גבולות שבעולם. הוא ישקר אותך מפה ועד להודעה חדשה. זה מה שהוא עשה לי בפעם הקודמת. עד הרגע האחרון הוא רימה אותי ואני נפלתי בפח הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully