וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'"לדקור! לדקור!": החופשה בצימר שהסתיימה בתקיפה קשה של הבעלים

24.4.2018 / 15:58

בני הזוג אוזן מארחים במתחם הנופש שלהם במושב גורן שבגליל אורחים באופן קבוע, אך מקרה כמו שחוו ביום העצמאות לא זכור להם. עשרות נופשים בלתי קרואים הגיעו למקום - וחלקם תקף את המשפחה המארחת. "הם חיות. ראיתי את הבן שלי ובעלי מתים"

צילום: שלומי גבאי, יואב איתיאל, עריכת וידאו: ניר חן

התפרעות קשה של לקוחות במתחם צימרים במושב גורן שבצפון הותירה את הבעלים חבולים פיזית ונפשית. כשהבחינו שבמתחם סביב הבריכה יש מספר כפול של אורחים, ביקשו מהאורחים הלא קרואים לעזוב, ולטענתם הם הותקפו באלימות בתגובה לבקשה.

בעלי הצימרים, אסתי וחיים אוזן, נותרו מתוסכלים וסיפרו לוואלה! NEWS כי חרף פנייתם למוקד 100 - הגיעו השוטרים לזירה רק לאחר שהתוקפים הספיקו לברוח.

בשני הלילות שקדמו לאירוע היתה כבר נרשמה מתיחות, אומרים בני הזוג. עוד ועוד אורחים שנתגלו במתחם וקולות מוסיקה רועשת שהשמיעו האורחים סביב הבריכה הטרידו את מנוחת השכנים במושב השקט. "כבר לפני שנים החלטנו שיש איזה גבול דמיוני בין הבית שלנו לצימרים", מסבירה אסתי אוזן בת ה-66, "לא נכנסים, לא מתערבים, רק מגיעים לשאול אם הכל בסדר".

אירוע אלימות במתחם צימרים במושב גורן. -, מערכת וואלה! NEWS
המשפחה מתוסכלת מהתנהלות המשטרה. אסתי אוזן/מערכת וואלה! NEWS, -

הבן יוסי בן ה-46 הגיע בשעות הצהריים עם אשתו ושלושת ילדיהם למושב. הוא הבחין שלצד מתחם הבית והצימרים חונות מכוניות רבות מאוד. הוא הסב את תשומת לב הוריו לכך, ובעקבות זאת אמו נכנסה למתחם ומצאה שם לדבריה כ-20 חוגגים וזאת בלי למנות את הילדים ששהו שם - שיחד היוו יותר מפי שניים ממספר האורחים שהתארחו בארבעת הצימרים שבבעלות משפחת אוזן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"זו שזרקה עליי פח צעקה: 'לדקור, לדקור!'"

"התקרבתי בצורה יפה ואמרתי: 'חבר'ה מי אתם?' כל מי שלא שייך לצימרים בבקשה לעזוב את המקום", היא מתארת את שאירע. "אמרתי את זה בצורה שקטה, בבית חיכתה לי המשפחה לארוחת צהריים" .

היא לוקחת נשימה עמוקה וממשיכה לספר את שהתרחש: "אז אירעה התלקחות. מישהי היכתה אותי בעזרת פח זבל בזרוע. התחלתי לצעוק, וכולם סביבי. ממש חיות. בני ובעלי שמעו את הצעקות ובאו. מהג'קוזי יצא הבריון שהזמין את החדרים ופשוט הכניס לבן שלי אגרוף. את בעלי הם הפילו. כולם עליו. אני צועקת ומישהי, זו שזרקה עלי את הפח, צועקת 'לדקור, לדקור, לדקור' ואני בדמיון שלי רואה את הבן שלי ובעלי מתים. כלתי התעשתה וקראה למשטרה ונסנו על נפשנו. ככה, בבית שלי, בחצר שלי".

אסתי, חיים ובנם יוסי אוזן בעלי הצימר בגולן שחוו אלימות על-ידי אורחים. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
"נסנו על נפשנו. ככה, בבית שלי, בחצר שלי". אסתי, חיים ויוסי אוזן/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

"אני ספגתי אגרוף ואבא שלי בן ה-70 ספג אגרוף", משחזר הבן יוסי, "אבל זה התחיל עוד ביום חמישי כשקבוצת האנשים הגיעה. הגיעו משפחות עם ילדים ובחור בודד שהצטרף אליהם. באותו ערב הוא כבר הזמין אליו חברים מאזור הקריות לחגיגה קטנה וזה משהו שלא נהוג אצל ההורים שלי. למקום נכנסים רק אלה שרשומים ביומן ההזמנות. בשישי בלילה היתה מוזיקת טראנס ושוב אימא שלי גילתה שם אנשים שלא מהמקום. הם עשו את עצמם יוצאים, היא נכנסה לבית - והם כנראה חזרו ונשארו שם. בשבת זה כבר היה השיא".

"אני מרגיש רע מאוד עם זה. 16 שנה אני עובד בצימרים ולא היה דבר כזה", אומר חיים אוזן. למשפחה נראה היה כי עברה שעה ארוכה עד ששני שוטרים הגיעו. "ברכב מסחרי קטן אזרחי הגיעו שני שוטרים צעירים ששאלו שאלות לא רלוונטיות ובינתיים רוב הנוכחים ברחו להם", הם טוענים. "קיבלנו מכות, אולי תרדפו אחריהם? אולי תתפסו אותם" . רק לאחר פניית המשפחה לתקשורת זומנו האבא והבן למסור עדות במשטרה.

"אני מאוד מאוכזבת. מדווחים למשטרה שיש רצח, שיש מכות. איך אתם לא מגיעים?", תהתה אסתי אוזן. "אחרי שעה? אנחנו צועקים שיהיה רצח! היו פה עשרים אנשים! לא פלא שיש הרבה דקירות. עד היום האמנתי והערכתי את משטרת ישראל. מאז יום שבת אני לא סומכת על המשטרה. אין דבר כזה חוק. אם היה לי כלי נשק בשבת הייתי פשוט יורה בהם. הם עמדו לדקור את הבן שלי. הם עמדו להרוג את בעלי".

המשטרה: "מענה מבצעי מצוין"

מהמשטרה נמסר כי "במוקד 100 התקבל דיווח על קטטה רבת משתתפים במושב גורן ולפיכך שוגרו למקום שלוש ניידות משטרה של תחנת נהריה, כשהראשונה הגיעה למקום כעבור 21 דקות ממועד הפניה, כלומר- מענה מבצעי מצוין בהתחשב בעומס האירועים באותה עת בתא השטח העצום של גזרת התחנה. שוטרי התחנה גבו עדות ראשונית במקום והאירוע הועבר כנדרש, להמשך טיפול חקירות בתחנה.
מעבר לכך, מטבע הדברים לא נפרט בתקשורת את מהלכי החקירה, בדגש על אלה שעתידיים להתבצע בתיק. ככל שישנם דברים שאינם ברורים למגישי התלונה, רשאים לפנות לתחנה ולהתעדכן בהתאם", נמסר.

"תגובת המשטרה היא במילה אחת: בדיחה", אומר יוסי אוזן על שמסרה משטרת ישראל, "לא שלוש ניידות ואפילו לא אחת. הגיעו שני שוטרים ברכב אזרחי אזרחית ללא שום סממן משטרה. הם התנהלו בחוסר מקצועיות מוחלט". הוא מוסיף: "אלימות כזו קשה ועד היום איש לא הגיע לחקירה? מה כל כך מסובך למצוא אותו? יש לנו את כל הפרטים של הבחור שהזמין את הצימר. מה הבעיה של המשטרה למצוא אותו? הוא מילא פה הזמנה. יש כרטיס אשראי. יש שם וטלפון וכתובת. מה הבעיה? משטרת ישראל הגדולה לא יודעת להביא איש מהקריות?" הוא חושש: "אני כבר מתחיל להתחרט שאולי עשינו טעות שהתלוננו במשטרה שלא עושה כלום. מי מבטיח שהאנשים האלה לא יחזרו שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully