וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות צימרים ולידה מלכותית: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

24.4.2018 / 14:00

ניצב ניסו שחם הורשע במעשה מגונה וזוכה מרוב האישומים, הדד ליין של בנט לנתניהו, 10 הרוגים באירוע דריסה בטורנטו והנסיך הקטן העביר את הלילה הראשון בארמון קנזינגטון ודני רופ עם התחזית. הצטרפו למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

צילום: שלומי גבאי, ניב אהרונסון, אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

ניצב בדימוס ניסו שחם, לשעבר מפקד מחוז ירושלים, הורשע במעשה מגונה אחד, אך זוכה משאר האישומים בהם הואשם. דניאל דולב כתב וואלה! NEWS לענייני משפט דווח מבית המשפט המחוזי בתל אביב ופרשן וואלה! NEWS לענייני משפט אשר הלפרין עם הפרשנות.

אירוע דריסה בטורנטו: 10 הרוגים ו-16 פצועים באירוע דריסה שהיה אתמול בצהריים (שעון מקומי) בצפון טורנטו. עדי ראייה מספרים שהנהג שעט על על המדרכה ולאורך קילומטר דרס כל מי שנקרה בדרכו.

השר נפתלי בנט מאיים להחרים הצבעות אם פסקת התגברות לא תעלה להצבעה בעשרת הימים הקרובים. סגן השר אלי בן דהן וח"כ אייילת נחמיאס ורבין התעמתו בנושא באולפן.

אלימות נגד בעלי צימר בצפון: בעלים של צימר בצפון העירו לאורחים וספגו מכות. יואב איתיאל כתב וואלה! NEWS בחיפה ובעמקים עם הפרטים.

הנסיך הקטן: מה השמות המובילים לשמו של בנם של הדוכסים מקיימברידג'? איך נראה החדר שלו ואיך קייט מידלטון נראית כל כך מדהים שעות אחרי הלידה? גל סלונימסקי מוואלה! אופנה עם התשובות לכל השאלות.

הגשם חוזר: החל מהלילה ירידה בטמפרטורות, גשם מקומי וחשש להצפות. דני רופ, חזאי חדשות עשר, עם התחזית המלאה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully