וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי באולפן וואלה! NEWS: "לא ניתן לפגוע בבית המשפט העליון"

23.4.2018 / 18:07

יו"ר מפלגת העבודה התייחס לכוונת הממשלה להעביר את פסקת ההתגברות ואמר כי "אנחנו רואים ויכוח לא עניני בין ראשי הקואליציה שרוצים להראות מי יותר ימני והמחיר הוא פגיעה בדמוקרטיה"

צילום:אבי כהן עריכת וידאו:ניר חן

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי אמר היום (שני) בריאיון לוואלה! NEWS כי "הרשות המחוקקת הושפלה בערב יום העצמאות ואותו דבר הם רוצים לעשות לרשות השופטת". לדבריו, "אנחנו רואים ויכוח לא עניני בין נפתלי בנט, אביגדור ליברמן לבנימין נתניהו. הם רבים מי יותר ימני והמחיר הוא פגיעה בדמוקרטיה. התפטרתי מהממשלה לפני שנתיים ואמרתי שזה מה שיקרה. אנחנו יורדים ברמת הדמוקרטיה ויש לזה מחיר עצום לאזרחי המדינה".

גבאי הוסיף כי הוא "נגד פסקת ההתגברות. נקודה. יש בית משפט עליון ויש חוקי יסוד.הם לא משנים את זה לא בגלל החוקים שבוטלו ולא בגלל נתיב האבות אלא כי הם רוצים פחות דמוקרטיה". לדבריו, "לפיד יושב על הגדר בנושא כל כך חשוב. שותק בנושא כל כך חושב ואז הוא בא ומדבר על פוליטיקה חדשה? פוליטיקה זה מנהיגות ואומץ להגיד מה שאתה חושב ולא להתחבא, גם אם אתה חושב שזה לא משתלם לך".

פרומו וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ואבי גבאי. מערכת וואלה!
גבאי/מערכת וואלה!

"יש למדינת ישראל יו"ר אחד לכנסת, אסיר ציון לשעבר שאני מעריך מאוד. אני קורא לו להתחבר למאבק בצמצום הדמוקרטיה ולא לאפשר את פסקת ההתבגרות. בתור יו"ר הכנסת אדלשטיין יכול לעשות הרבה במאבק בפסקת ההתגברות". על סערת השחקנית נטלי פורטמן אמר גבאי "אני נגד חרמות ואני בעד לדבר. מצד שני, אני גם נגד להפוך כל אדם שאוהד אותנו ליריב שלנו. לא צריך להפוך אותה לאויב של מדינת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully