וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב המפכ"לות ופני המתנקשים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

23.4.2018 / 14:00

משטרת מלזיה פרסמה קלסתורנים של שני המתנקשים החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני, הקרב על מחליפו של המפכ"ל יוצא לדרך ונהג המשאית שדרס למוות 3 אנשים נשלח ל-15 שנות מאסר. הצטרפו למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

צילום: ערן גילווארד, שי מכלוף, ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

משטרת מלזיה פרסמה הבוקר במסיבת עיתונאים קלסתרונים של שני המתנקשים החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני פאדי אל-בטש. גיבוש הקלסתרונים התבצע על סמך מידע שהועבר מעדי ראייה והתיאור פורסמו המשטרה הוא של שני גברים בהיר עור, ממוצא אירופאי או מזרח תיכוני, בעלי זקן ומבנה גוף חטוב. פרשן וואלה! NEWS אמיר אורן עם הפרטים.

הקרב הולך ומתחמם על השנה הרביעית של המפכ"ל: במשטרה מזהירים מקיפאון בעקבות השתהות המפכ"ל ובינתיים כבר יש בורסה של שמות המועמדים להחליפו. אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS לענייני משטרה, עם הפרטים.

כאמל דיאב, נהג המשאית שהורשע בהריגה של שלוש נוסעות בצומת פורדיס לפני כשנתיים, נשלח לחמש עשרה שנות מאסר. דיאב נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול ועבר באדום בצומת פורדיס. כתב וואלה! NEWS בחיפה, יואב איתיאל, דווח מבית המשפט המחוזי בחיפה.

נהיגה בשוליים וירי בחגיגות חתונה בכבישי הדרום: המשטרה עצרה הלילה שניים מהמעורבים והחרימה רכבים. הוסיף פרטים כתב וואלה! NEWS בדרום יניר יגנה.

לידה מלכותית: בריטניה כוססת ציפורניים לקראת לידת ילדם השלישי של הדוכסים מקיימברידג' קייט מידלטון והנסיך ווילאם. קייט הגיעה הבוקר לבית החולים סנט מרי בלונדון לקראת הלידה. הנסיך או הנסיכה שיוולדו יהיה או תהיה הטוען החמישי לכתר.

בסוף השבוע עלה בישראל סרט הקולנוע "סטלין מת" שמתאר את הימים שלאחר מותו של שמש העמים. מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות אבנר שביט עם הביקורת על הקומדיה הפוליטית.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully