וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסולו של מהנדס חמאס במלזיה, סערת נטלי פורטמן: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

22.4.2018 / 8:00

ישראל לא תאפשר את קבורתו של המהנדס הפלסטיני בעזה, פסקת ההתגברות תעלה בקרוב לוועדת השרים לחקיקה, המחנה הציוני הפגין מול בית המשפט העליון, צפון קוריאה מקפיאה את הניסויים הגרעיניים ונטלי פורטמן מעוררת סערה בהחלטה לא לבוא לישראל.

צילום:ניב אהרונסון, ערן גילווארג, אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

שר הביטחון אביגדור ליברמן מבהיר היום כי ישראל לא תאפשר את החזרת של המהנדס הפלסטיני אחמד אל-בטש ,שנורה למוות במלזיה , לקבורה בעזה".
הפרשן אמיר אורן על משמעות החיסול.

השר נפתלי בנט מודיע היום שנושא פסקת ההתגברות, שאמורה להגביל את כוחו של בג"צ תעלה בקרוב בוועדת השרים לחקיקה. הכתבת הפוליטית טל שלו עם הפרטים.

מאות מפגינים התאספו אתמול מול בית המשפט העליון, להפגנה בהובלת המחנה הציוני, יושב ראש מפלגת העבודה, אבי גבאי התראיין בנושא.

שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און הכריז על הקפאת הניסויים הגרעיניים של מדינתו. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ, על משמעות ההחלטה.

השחקנית נטלי פורטמן עוררה סערה כשהודיעה כי לא תגיע לישראל לקבל את פרס "בראשית". מבקר הקולנוע של וואלה תרבות אבנר שביט על תמיכת העולם בצעד של השחקנית.

טרגדיה בעולם המוזיקה, עם מותו של הדי גיי השוודי אביצ'י בגיל 28, איתן סלימי, מפיק פסטיבלי מוזיקה ומי שאירח בעבר את אביצ'י סיפר עליו באולפן.

שני צבי ים שנפצעו וטופלו הוחזרו היום לטבע, חזרה אל הים.
יואב איתיאל דווח מג'סר א-זרקא.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully