וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול במלזיה: מהנדס בכיר מעזה נורה למוות בדרכו למסגד

על פי הדיווחים, שני רוכבי אופנוע ירו כעשרה כדורים לעבר אל-בטש שעשה דרכו למסגד בקואלה לומפור. חמאס: "המהנדס - אחד מאנשינו". סגן ראש ממשלת מלזיה אמר כי אל-בטש הפך ככל הנראה לעול עבור סוכנות מודיעין זרה "העוינת את פלסטין". המשטרה המקומית מסרה כי נפתחה חקירה

צלמים זמניים מורשים

ד"ר פאדי אל-בטש, מהנדס בכיר בעזה, חוסל בירי בצאתו ממסגד בקואלה לומפור בירת מלזיה - כך דיווחו הבוקר (שבת) כלי תקשורת מקומיים. על פי הדיווחים נטען כי אלמונים פתחו באש על אל-בטש בן ה-35. המשטרה המלזית דיווחה כי שני רוכבי אופנוע ירו עליו כעשרה כדורים, מהם נהרג במקום.

סגן ראש ממשלת מלזיה, אחמד זאהיד המידי, אמר כי אל-בטש הפך ככל הנראה לעול עבור סוכנות מודיעין זרה "העוינת את פלסטין". הוא אמר כי הרשויות יעדכנו על ההתפתחויות בחקירה מעת לעת. עוד הוסיף כי המתנקשים היו גברים לבנים שרכבו על אופנוע ב.מ.וו.

בחמאס התייחסו הבוקר לחיסול המהנדס ואמרו כי "היה אחד מאנשינו, ותרם לסוגיה הפלסטינית". על פי כמה הדיווחים נראה כי אל-בטש היה קרוב משפחתו של תייסיר אל-בטש, בכיר חמאס בעזה.

עוד בוואלה! NEWS:
פלסטיני בן 15 נורה למוות בראשו בעזה; שליח האו''ם לאזור: לפתוח בחקירה
פעוט כבן שנתיים טבע למוות בבריכה בצימר ליד נתיבות
קים הודיע: מפסיקים את הניסויים בטילים הגרעיניים

זירת הרצח קואלה לומפור פאדי אל באטש. -, מערכת וואלה! NEWS
אלמונים פתחו באש על אל באטש בן ה-35, זירת הרצח הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, -

בתקשורת המלזית צוטט מפקד המשטרה בקואלה לומפור, שאמר כי הירי התרחש בסביבות השעה 06:00 בבוקר, בעת שאל-בטש היה בדרכו למסגד. נורו לעברו עשרה כדורים, ארבעה מהם פגעו בו. עוד אמר מפקד המשטרה כי נמצאו שני תרמילים בזירה. השגריר הפלסטיני במלזיה טען כי המתנקשים שירו לעבר אל-בטש היו בעלי חזות אירופית.

מפקד המשטרה הוסיף כי אל-בטש שימש גם אימאם במסגד סמוך למתחם הדירות שבו הוא חי בעשור האחרון עם אשתו ושלושת ילדיו. לדבריו, החיסול תועד במצלמות האבטחה שבהן נראו שני המתנקשים ממתינים לו במשך 20 דקות. מפקד המשטרה אמר כי כל המניעים נחקרים, בהם גם האפשרות שהיו אלו אנשי דאעש.

בכיר הג'יהאד האסלאמי חאלד אלבטש האשים את המוסד באחריות לחיסולו של פאדי אל-בטש: "דורש מרשויות מלזיה לפתוח בחקירה דחופה כדי לחשוף את המעורבים לפני שיצליחו לברוח".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ד"ר פאדי אל באטש המהנדס מעזה שחוסל. טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
חוסל בצאתו מהמסגד, ד"ר פאדי אל באטש/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר

אל-בטש עבד בעבר ברשות החשמל ברצועת עזה, ונחשב למומחה בתחום. הוא זכה בכמה פרסים אקדמאיים, בהם "ההישג הטוב היותר" במלזיה על עבודות בתחום הנדסת החשמל.

פאדי, תושב ג'באליה במקור, עבד בתור מרצה באוניברסיטה פרטית במלזיה והיה בעל תואר שני בהנדסת חשמל. אל-בטש פרסם 18 מחקרים, השתתף בוועידות ביפן , במחקרים מדעיים בוועידות באנגליה פינלנד ספרד וסעודיה. השגריר הפלסטיני במליזה אמר כי אל בטאש היו אמור לצאת היום לכנס בטורקיה.

(עדכון ראשון: 8:35)

זירת הרצח קואלה לומפור פאדי אל באטש. מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח קואלה לומפור פאדי אל באטש. מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח בקואלה לומפור, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS
פאדי אל באטש. מערכת וואלה! NEWS
ד"ר פאדי אל באטש/מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח קואלה לומפור פאדי אל באטש. מערכת וואלה! NEWS
עשרה כדורים נורו לעבר המהנדס/מערכת וואלה! NEWS
ד"ר פאדי אל באטש  מהנדס עזה. טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
קבלת פרס הצטיינות במלזיה/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully