וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה חמישי של תג מחיר תוך שבוע: עשרות עצי זית נכרתו ליד שכם

חקלאים פלסטינים מהכפר בורין גילו את עצי הזית בני עשרות השנים שנכרתו ומצאו על חומת אבנים סמוכה את הכתובת: "והורשתם". בתקרית נוספת רוססו כתובות נאצה על כלי רכב בכפר בורקה שליד רמאללה. באף תקרית לא נעצרו כל חשודים

חקלאים פלסטינים מהכפר בורין שליד שכם גילו הבוקר (שישי) כי קרוב למאה עצי זית באדמותיהם נכרתו. העצים, בני עשרות שנים, השתייכו לחלקה הנמצאת סמוך לכביש ליצהר ושהגישה אליה אסורה לפלסטינים על ידי הצבא ומתבצעת בתיאום מראש בלבד.

על חומת אבנים במקום רוססה הכתובת: "והורשתם". מדובר בפשע השנאה החמישי בשבוע האחרון, ועד כה לא נעצרו חשודים במעשים. במקרה נוסף שאירע היום, כתובות נאצה רוססו על כלי רכב בכפר בורקה שבאזור רמאללה. בין היתר נכתב על אחד מהם: "כאן גרים תומכי טרור, לגרש ולהרוג".

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
חשד לתג מחיר בשומרון: אלמונים ריססו "מוות לערבים" וכרתו 20 עצים
"לגרש או להרוג": כתובות תג מחיר רוססו בכפרים ליד שכם
נערים ישראלים יידו אבנים על חיילים בשומרון; צה"ל הגיב בירי לאוויר

מטע זית בכפר בורין שבאזור שכם שבו נכרתו כמאה עצים, 20 באפריל 2018. יש דין, מערכת וואלה!
העצים שנכרתו בבורין, היום/מערכת וואלה!, יש דין

שלשום, אלמונים ריססו כתובות נאצה וכרתו עצים בכפר עוריף שמדרום לשכם. בכתובות הנאצה נכתב "מוות לערבים" ו"הזר הקרב יומת". על פי הפלסטינים, נכרתו כ-20 עצים גדולים ונעקרו עוד כמה שתילים. משטרת מחוז ש"י פתחה בחקירה. התקרית אירעה יום לאחר מקרה נוסף שבו אלמונים ריססו כתובות נאצה וניקבו צמיגים בכפרים הפלסטיניים א-סווייה ולובן א-שרקייה ליד ההתנחלות עלי שבאזור.

לפי ארגון "יש דין", באותה תקרית רוססו בין היתר כתובות הקשורות למחתרת נחליאל, שחבריה חשודים בביצוע פיגועים נגד פלסטינים בגדה. בכפרים רוססו כתובות שבהן נכתב "לגרש או להרוג", ו"די לצווים המנהליים". כוחות משטרה בסיוע צה"ל הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים מהשטח ונפתחה חקירה.

כתובות שרוססו בכפר בורין שבאזור שכם בסמוך למטע זית שבו נכרתו כמאה עצים, 20 באפריל 2018. יש דין, מערכת וואלה!
כתובת שרוססה על חומה באזור המטע בבורין/מערכת וואלה!, יש דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully