וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר לפיד: לא נפרדתי מאשתי בגלל מרב מיכאלי

28.11.2002 / 11:29

בטור שכותרתו "הרכילות אודותיי", מאשר לפיד כי נפרד מליהיא, אך מפריך הרכילות שפשטה כסערה במדינה: "ייתכן שמרב נופפה לי לשלום לפני שנתיים באיצטדיון - זה נחשב לרומן?"

איש הטלוויזיה יאיר לפיד מגיב בטורו האישי במוסף "סופשבוע" של "מעריב" על השמועות שנפוצו על נסיבות פירוק נישואיו בשבועות האחרונים. בטור שכותרתו "הרכילות אודותיי" מאשר לפיד את הדיווח על כך שנפרד מאישתו מזה 15 שנים, ליהיא לפיד, אך מכחיש כי הם נפרדו לאחר שבגד בה עם השדרנית ומנחת הטלוויזיה מרב מיכאלי. לדבריו, הסיבה לפרידה היא שהשניים פשוט לא מסתדרים.

עוד הוא סיפר כי את מיכאלי ראה בפעם האחרונה לפני למעלה משנתיים, ומעולם לא קרה ביניהם דבר: "את מרב מיכאלי שהיא בחורה מקסימה בעליל, ראיתי בפעם האחרונה לפני שנתיים בכניסה לאיצטדיון יד אליהו. ככל הזכור לי היא נופפה ואני נופפתי בחזרה. זה אומנם מראה על קרבה מסוימת אך היה לי ספק אם זה עומד בהגדרה של רומן".

בשפה מליצית תוקף לפיד את כתבי מדורי הרכילות השונים, שלא עוזבים אותו לנפשו, ומתוודה על הכעס המצטבר כלפיהם. הוא נותן תיאור הומוריסטי של הרדיפה אחריו ומחלק להם תארים וכינויי גנאי כמו "אדם שהקריח טרם זמנו" ו"מאותגר מגדרית".

בהמשך הטור מספר לפיד את אשר עבר עליו בשבועות האחרונים ומביע צער בעיקר על הפגיעה בשלושת ילדיו "שצריכים לקרוא על ההורים שלהם בעיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully