וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף בירי פגזים עמדת חמאס נוספת בעזה; פלסטינים נפצעו

18.4.2018 / 5:44

צה"ל פתח בירי מקלעים לעבר חמישה חשודים שהתקרבו אל הגדר בדרום רצועת עזה, לפחות אחד מהם היה חמוש. זאת לאחר שבפעם השנייה תוך פחות מיממה תקפו טנקים של צה"ל בדרום הרצועה עמדות בסמוך למחנה הפליטים אל בורייג' שבמרכז הרצועה

עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: כוננות לקראת הפגנות בגבול רצועת עזה ביום שישי, אתמול)

צה"ל פתח בירי מקלעים הבוקר (רביעי) לעבר חמישה חשודים פלסטינים שהתקרבו אל הגדר בדרום רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי לפחות אחד מהפלסטינים היה חמוש. מוקדם יותר צה"ל תקף פעם נוספת עמדת חמאס בדרום רצועת עזה בירי פגזים טנקים.

אמש צה"ל ירה פגזים נטנקים לעבר עמדה של חמאס ממזרח למחנה הפליטים אל בורייג' שבמרכז הרצועה, לא היו נפגעים מקרב הכוחות. זאת בתגובה לירי מצד הפלסטינים לעבר כוח צה"ל שנע סמוך לגדר הגבול ברצועת עזה, זמן קצר לפני צפירת ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

כוחות צה"ל בעימותים עם פלסטינים בגבול רצועת עזה. 13 באפריל 2018. ראובן קסטרו
הפרות הסדר בגבול רצועת עזה, יום שישי/ראובן קסטרו

התקריות סמוך לגדר מצטרפות לשורת אירועים על רקע ניסיונות חמאס לחמם את גזרת הגבול, בהם גם הפגנות הענק שהתקיימו לאחרונה. בסוף השבוע צה"ל חשף ונטרל מנהרה שהתגלתה בצפון רצועת עזה. דובר צה"ל תת-אלוף רונן מנליס מסר כי מדובר במנהרה החמישית שהתגלתה בגבול עזה מאז מבצע צוק איתן בקיץ 2014. בצה"ל הדגישו כי מדובר ב"מנהרת טרור התקפית" של חמאס, שחדרה לשטח ישראל מול ג'באליה. עוד נמסר כי תוואי המנהרה זוהה בשלב מוקדם וכי כוחות הביטחון עקבו אחר המתרחש באזור המנהרה עד לסיכולה.

(עדכון ראשון: 05:20)

טנק מרכבה סימן 4 מעיל רוח. דובר צה"ל, מערכת וואלה! NEWS
טנק מרכבה סימן 4/מערכת וואלה! NEWS, דובר צה"ל
  • עוד באותו נושא:
  • רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully