וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן מדבר על המתיחות עם סוריה, מהפכת הקנאביס הרפואי יוצאת לדרך: המהדורה המרכזית של וואלה!

הילה קובו

16.4.2018 / 14:00

שר הבטחון מתייחס לפעילות בסוריה, מבוי סתום בגירוש המסתננים, זכאים יוכלו לרכוש קנאביס רפואי בבתי מרקחת, אירועי יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה יחלו מחר, מי הספורטאי האהוב ואיזה שיר אוהבים הרמטכ"לים וגם 20 שנה לזכייה של דנה אינטרנשיונל

צילום:רוני כנפו, יותם רונן, שי מכלוף, ניב אהרונסון, מייקל ברהם עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

שר הבטחון אביגדור ליברמן מתייחס היום בראיון ליעקב אילון, לקראת יום העצמאות השבעים ובשיאה של תקופה מתוחה מבחינה ביטחונית, לאפשרות שרוסיה תמנע מישראל לפעול בעתיד בסוריה. הראיון המלא יובא במגזין יום העצמאות.

הפלסטיני הנאשם ברצח החקלאי דוד בר קפרא במושב פדיה לפני כשלוש שנים הורשע בהריגה בלבד.
כתב המשפט דניאל דולב על האכזבה למשפחה שביקשה הרשעה ברצח על רקע לאומני.

מבוי סתום בגירוש המסתננים: המדינה הודיעה היום לבג"ץ כי טרם נחתם הסכם עם ממשלת אוגנדה לגירוש מבקשי המקלט.

מהפכת הקנאביס הרפואי יוצאת לדרך, החל מיום שישי אפשר יהיה לקנות קנאביס רפואי בבתי מרקחת מורשים.
אור רביד הכתב לענייני בריאות דווח מבית מרקחת בחולון.

המתקפה של ג'יימס קומי ראש ה-FBI המודח על הנשיא טראמפ נמשכת. בקטעים נוספים שפורסמו מהראיון ל- ABC לרגל יציאת ספרו הוא טוען שיש ראיות לשיבוש משפט מצדו של טראמפ ושהוא אינו ראוי מוסרית להיות נשיא.

מחר בערב יחלו אירועי יום הזיכרון ומדינת ישראל תתייחד עם חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. היום כבר החלו להניח את הדגלונים על קבריהם של חללי מערכות ישראל.
רוני כנפו דווח מהר הרצל .

אוכלוסיית המדינה כבר מונה יותר משמונה מיליון ושמונה מאות אלף איש, כמה תינוקות נולדו בשנת השבעים וכמה עולים הגיעו לכאן? כל הנתונים בכתבת ישראל במספרים.

אחד ממדליקי המשואה בערב יום העצמאות הוא נועם גרשוני, טייס המסוק לשעבר שנפצע קשה במלחמת לבנון השנייה וזכה במדליית זהב בטניס באולימפיאדה הפארלימפית בלונדון 2012גרשוני סיפר על ההכנות וההתרגשות.

פרוייקט מיוחד של וואלה ספורט במסגרתו נבחרו הספורטאי או הספורטאית האהובים על 70 דמויות ב-70 שנות מדינה. את מי בחר הנשיא ריבלין ומי הספורטאי האהוב על מיקי ברקוביץ'?. הצצה לפרוייקט שיעלה ביום העצמאות.

דנה אינטרנשיונל תציין בחודש הבא 20 שנה לזכייה של השיר "דיווה". בריאיון לשגיא בן נון מוואלה! תרבות, שיפורסם ביום העצמאות, היא מגלה פרטים שרק מעטים יודעים על יצירת הלהיט הגדול, וגם טוענת שיש נשים ש"תופסות טרמפ" על קמפיין METOO.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully